Results 1 to 3 of 3

Thread: borland application server

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Antwerpen
    Posts
    117

    Question borland application server

    Op dit moment gebruiken wij in ons bedrijf cgi om web applicaties te maken. Dit blijkt echter niet de meest ideale oplossing te zijn. Enkele nadelen: een heel pak paremeters moeten meegestuurd worden, de applicatie heeft geen "geheugen" (stateless), performantie is niet echt fantastisch.
    Nu zijn wij op zoek naar een andere oplossing, het liefst natuurlijk in Delphi. Vandaar dat ik graag eens zou willen weten of iemand al gewerkt heeft met bijvoorbeeld websnap (cookies, user management, ...) en de Borland Application Server. Ook andere tips zijn natuurlijk van harte welkom.
    Johan

  2. #2
    De meningen over WebSnap zijn verdeeld (zoek op WebSnap), ik ben er zelf nog steeds geen voorstander van. Maar waar gaat het precies mis, want het halve internet hangt aan elkaar van CGI's en ISAPI's dus stap je niet te snel van die oplossing af?
    Marcel

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Antwerpen
    Posts
    117
    Ik heb mij laten vertellen dat je met zo'n applicatieserver een aantal zaken kunt regelen (zoals cookies, session management en dergelijke), dus wil ik eens zien of dat allemaal ook wel gaat en wat precies voordelen of nadelen zijn. Vandaar dat ik eens wilde weten of er al mensen waren die zoiets gebruiken en wat hun ervaringen zijn.
    Johan

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Server automatisch vinden op netwerk
    By KillerB in forum WebDelphi
    Replies: 10
    Last Post: 24-Feb-04, 22:07

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •