Results 1 to 8 of 8

Thread: Gewoon een vraagje.....

  1. #1
    Senior Member The Master's Avatar
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Venlo
    Posts
    283

    Gewoon een vraagje.....

    Als dit een NL forum is waar Nederlands gesproken wordt, waarom is het forum dan in het Engels??

  2. #2
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    ...omdat vBulletin geen leuke ondersteuning heeft voor meerdere talen, dus zullen alle templates aangepast moeten worden, wat geen pretje is bij eventuele upgrades
    Qui custodiet ipsos custodes

  3. #3
    en een beetje programmabakker kent wel engels want delphi opdrachten zijn ook in het engels.
    Groeten,

    Jeroen

  4. #4
    Nou ken ik uitzonderingen.........
    *Er bestaat geen bugs, alleen leerpunten*

  5. #5
    De forumsoftware kan wel worden vertaald, maar dat moet je op een erg houterige manier doen. Bovendien ben je dan de styles (de lay-out) aan het aanpassen, dus als je van iemand de vertaling krijgt heb je ook opeens zijn lay-out.

    Maar het goede nieuws is dat dat in de volgende versie is opgelost! Dus wie weet binnenkort wel een echte NLDelphi.
    Marcel

  6. #6

    Talking Ja

    Nou het is maar wat je gewend bent. Ikzelf heb nooit props gehad met engels. Sommige hebben er wel eens moeite mee. Maar als je een programma maakt, is het ook meestal engels. Of tegenwoordig MultiLanguage
    My Life is like Delphi, Always Fun........................... a "Quote"

  7. #7
    Wees blij dat het engelse woord Start (van de startknop) niet de Nederlandse benaming : "Hier moet je beginnen" heeft .. Anders zou je me een startknop krijgen die je halve taakbalk in beslag neemt ..

    Dit geldt overigens alleen voor diegene met Nederlands Windows

    Dus net wat Marcel zegt, je krijgt lay-out veranderingen. En die willen soms wel eens een lelijk effect vertonen.

  8. #8
    Senior Member The Master's Avatar
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Venlo
    Posts
    283
    Aha, nu snap ik het, het engels is geen probleem voor mij maar ik vroeg het me gewoon af, zeker in deze tijd waar multi-language heel nornaal is. En ik neem aan dat toch iedereen engels kan want anders zou ik je aanraden om niet met Delphi te beginnen. Ik vroeg het me gewoon af....

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •