Results 1 to 4 of 4

Thread: Een handtekening in een ActiveX pagina? :S

  1. #1

    Unhappy Een handtekening in een ActiveX pagina? :S

    Ik ben bezig met een ActiveX pagina te maken met Delphi 5 ent. Dit is voor een autoinstall van een programma via het web,
    maar wanneer ik dit .OCX bestand op een web server zet, kan deze niet gestart worden omdat Internet Explorer dit blokkeerd door de beveilings instellingen.

    Wanneer ik in de opties van IE zit te rommelen en "ActiveX-bestuurelementen zonder hand tekening downloaden" op vragen zet en ik laad die pagina met het ActiveX bestand, komt er een schermpje met een beveiligings-waarschuwing. Na het klikken op Ja, installeerd hij het goed, maar om nu steeds naar de opties te moeten om mijn ActiveX component te kunnen laden is een beetje omslachtig :S

    Nu is mijn vraag, hoe kan ik een handtekening toevoegen aan mijn ActiveX component, zodat deze wel uitgevoerd kan worden vanaf een Webserver?

    thnx, jeroen

  2. #2
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    De laatste keer dat ik me dat afvroeg was het antwoord dat een bedrijf zoals Verisign nodig is om dat te doen, en dat ging een hoop geld kosten...
    Qui custodiet ipsos custodes

  3. #3
    hmmm das niet echt leuk :S wrm moet dat nou geld kosten zeg

    Is er geen andere mogelijkheid om een programma te installeren, zonder dat er maar iets van dat programma op de computer staat?
    Door middel van een web-pagina ofzo?

    thnx in iedersgeval
    Last edited by kwakkie; 16-Aug-02 at 19:47.

  4. #4
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Niet dat ik weet, tenzij je een Java class maakt ofzo (dat heb ik uiteindelijk ook moeten doen omdat er geen andere oplossingen waren). Je blijft in ieder geval altijd met beperkingen zitten, en da's maar goed ook, het zou wat zijn als elke willekeurige ActiveX toegang had tot je computer, dan heb ik liever dat je moet betalen om de ActiveX te laten verifieren...
    Qui custodiet ipsos custodes

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. CTTM 2003
    By Marcel in forum Koffiehoek
    Replies: 26
    Last Post: 02-Jun-03, 13:02

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •