Page 6 of 6 FirstFirst ... 4 5 6
Results 76 to 82 of 82

Thread: Beursanalyse met Delphi

  1. #76
    Member Duiker's Avatar
    Join Date
    May 2020
    Location
    Hamont-Achel (Belgie), Pattaya (Thailand)
    Posts
    55
    Helaas kom ik niets tegen om mijn eigen dingen te doen. Grafieken maken, trends detecteren, en meer. Maar zodanig dat ik het ook op kan slaan en terug lezen. Er is heel veel, maar niets dat voor mij prettig werkt. Daarom ben ik begonnen om zelf wat te maken. Iets dat voor mij prettig werkt.

    Natuurlijk zijn er programma's die je voor een paar honderd euro per maand kan gebruiken. Maar dat wil ik niet.

    Maar een goede suggestie is altijd welkom.

  2. #77
    Met de applicatie van Alex kon je heel veel, maar weet niet of die nog bestaat.
    Wat zeker bestaat is die van WHS en wat dacht ik ook ook veel gebruikt wordt is MT.
    Op https://www.ta-script.com/forum/ kun je er veel over terug vinden.

    Natuurlijk kan het ook gewoon een leuk project zijn om zelf te maken, maar dat is afhankelijk van wat je wilt bereiken.
    Nederlandse Firebird Nieuwsgroep
    Hoe meer je weet, hoe meer je beseft hoe weinig je weet.

  3. #78
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Waspik
    Posts
    579
    Dit is een oude post. Ik was dit compleet vergeten. Mijn probeersels zijn ook al lang weg. Ik ben jaren geleden met Delphi gestopt en was overgestapt naar Lazarus. Een jaar of 2 geleden ben ik overgestapt naar C#. Ik met C# wel wat met api's gespeeld om Bitcoin gegevens binnen te halen. Dat werkt veel makkelijker dan zelf de code van een site ophalen en de juiste gegevens eruit filteren.

  4. #79
    Registered User
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Belgi?½ - Kortrijk
    Posts
    16
    Quote Originally Posted by Duiker View Post
    Is het nog ooit wat geworden met dit programma? Eigenlijk ben ik wel benieuwd. Inmiddels ben ik zelf ook wat aan het maken.
    ****
    Last edited by philip; 15-Jun-20 at 01:14.

  5. #80
    Registered User Karen's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Belgi?½
    Posts
    20
    Quote Originally Posted by Duiker View Post
    Is het nog ooit wat geworden met dit programma? Eigenlijk ben ik wel benieuwd. Inmiddels ben ik zelf ook wat aan het maken.
    Het bracht om en bij de 50 miljoen euro op. Iets tussen 45 en 50.

    Uiteindelijk wel begrepen dat ik het alleen moest doen. Ik heb de oude posts niet gelezen maar zoals ik het mij herinner was er helemaal geen interesse. Men dacht dat ik een job aanbood Terwijl ik om samenwerking vroeg eigenlijk.

  6. #81
    nu lekker aan het rentenieren, of heb je het bij simulaties gehouden?

  7. #82
    Member Duiker's Avatar
    Join Date
    May 2020
    Location
    Hamont-Achel (Belgie), Pattaya (Thailand)
    Posts
    55
    Je schrijft een applicatie die om en nabij 50 miljoen oplevert? Ik val zowat van mijn stoel.

Page 6 of 6 FirstFirst ... 4 5 6

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •