Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 15 of 23

Thread: DeX = 460 >>>>> DeX = 0

  1. #1
    5th member of nldelphi
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,127

    Talking DeX = 460 >>>>> DeX = 0

    Tjeetje,

    2 dagen de DeX laten verslappen en meteen al weer 460 posts !!!
    Heb mezelf een gompie gelezen met jullie hier

    Mijn dank gaat uit naar de 2 grote (mannen die zich laten betalen om te posten).

    Groet en Welterusten.
    RLD

  2. #2
    Old Navigator Matthijs's Avatar
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Ede, NL. Delphi: Delphi 7/2005 :). Matthijs schrijf je Matthijs
    Posts
    2,199

    Re: DeX = 460 >>>>> DeX = 0

    Originally posted by Richard
    Mijn dank gaat uit naar de 2 grote (mannen die zich laten betalen om te posten).
    Zou je daarvan kunnen leven dan? Lijkt me ook wel wat. Blijf ik lekker thuis, kan mijn vrouw gaan werken en hebben we toch een dubbel inkomen.
    (Mijn inkomen is redelijk hoog, dus de betaling moet wel substantieel zijn )
    What's in a sig?

    Would my posting be less valuable if it didnot have a sig? (Vrij naar William S.)

    Let op de kleine lettertjes. For all postings: e&oe!
    This program performed an illegal function, the police are on their way

  3. #3
    Senior Member walterheck's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Belo Horizonte, Brasil
    Posts
    4,212
    ik denk meer dat hij bedoelt dat er door die mensen tijdens hun werk wordt gepost
    Nee, de Romeinen spraken geen ISO-8859-1 LATIN

  4. #4
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Ik voel me aardig aangesproken, klopt dat?

    Ja, ik NLDelphi (het is tegenwoordig een werkwoord geworden ) op m'n werk ook, dus technisch gezien krijg ik ervoor betaald, maar het levert m'n baas nog veel meer op: een programmeur die zich elke dag geheel vrijwillig stort op nieuwe technologieen en ideeen. En eerlijk waar: ik heb nog nooit zoveel geleerd als sinds ik op NLDelphi zit



    Ik word er gewoon emotioneel van *pinkt een traantje weg*
    Qui custodiet ipsos custodes

  5. #5
    Je baas boft maar met je. :-)
    Mark van der Hijden (Eindhoven)

  6. #6
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Ruik ik daar sarcasme?

    (en terecht, eigenlijk is mijn hele emotionele verhaal gewoon een grote smoes om op NLDelphi te komen en afleiding te zoeken tussendoor, anders hou ik het echt niet vol een hele dag naar 1 stuk code staren . En ik zit in m'n eentje in het project, dus echt motiverend is dat ook niet...)
    Qui custodiet ipsos custodes

  7. #7
    Nee, geen sarcasme. :-) Zou niet durven. Mijn baas vind het overigens PRIMA dat ik hier zit, al doe ik het de hele dag. Voorlopig althans. :-) Is wel onbetaald overigens.

    Twee monitoren ruled inderdaad. UITERMATE prettig. Ik denk dat iedere ontwikkelaar het zou moeten hebben, je wordt er ook productiever van. Zeker de investering waard.
    Mark van der Hijden (Eindhoven)

  8. #8
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Originally posted by MendriX
    Twee monitoren ruled inderdaad. UITERMATE prettig. Ik denk dat iedere ontwikkelaar het zou moeten hebben, je wordt er ook productiever van. Zeker de investering waard.

    Heerlijk, een monitor voor Delphi, de andere voor NLDelphi. Op m'n werk heb ik echter maar 1 15" monitortje (waar ik zeer binnenkort even over ga klagen), en thuis is m'n 2e monitor een nog veeeeeeel wazigere antieke 15" (primary is een glasheldere 17" Flatscreen), dus die staat op 800x600 met contrast erg laag om nog enigzins beeld eruit te krijgen en is amper bruikbaar . Maar denk wel dat ik binnenkort er een bij ga kopen, het is uitermate handig
    Qui custodiet ipsos custodes

  9. #9
    Ik heb een 19" en een 17" hier en dat is zéér aan te raden. Twee op één computer met Delphi verspreid over deze twee (niet een aparte voor NLDelphi). Dan links daarvan nog een monitor met e-mail, agenda, MSN, etc.. en rechts daarvan een 21" monitor op een testsysteem. Koffie pot binnen rechterhandbereik, telefoons links. Perfect. Ik hoef geen cm te lopen... -knor- -knor-
    Mark van der Hijden (Eindhoven)

  10. #10
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Aaaah, de ICT-hemel *droomt weg*




    *schrikt wakker van het geschreeuw van zijn baas*
    Qui custodiet ipsos custodes

  11. #11
    5th member of nldelphi
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,127
    Originally posted by PsychoMark
    Ik voel me aardig aangesproken, klopt dat?
    Psycho, dat klopt inderdaad en tevens geldt het voor MendriX,
    Aangezien jullie beide Post-whore achter jullie naam hebben
    staan.

    Richard @ Home.
    RLD

  12. #12
    Neen, zeker niet. Ik heb geen post-whore achter mijn naam staan, maar ICT whore. Dat betekent dat Psycho-ik post tijdens door z'n baas betaalde tijd. Ik echter, doe ALLE jobs tegen een uurtarief. Dat is anders. (Ik ben een ICT heor zogezegd. Oeps, e en o staan verkeerd om, maar ik had al op 'send' gedrukt.)
    Mark van der Hijden (Eindhoven)

  13. #13
    mm Heb vandaag.. 3de werkdag een nieuwe TFT monitor voor me neus gekregen.. lekker hoge resolutie.. dus Ik ook weer blij LOL..

    Richard - > ga een eerder naar je nest.. dan heb je nog iets aan je vakantie

  14. #14
    Ik echter, doe ALLE jobs tegen een uurtarief
    Dat is leuk voor je klanten, moeten ze betalen voor de tijd dat jij op NLDelphi zit.

    Maar goed, ook ik ben blij met de posters overdag die je verder helpen als je met een probleem zit. En als eigen baas is het oplossen van het probleem dan belangrijker dan het tijdstip waarop (liefts zo snel mogelijk natuurlijk).

    Benno

  15. #15

    Talking

    Originally posted by PsychoMark

    Ja, ik NLDelphi (het is tegenwoordig een werkwoord geworden )
    Hoe gebruik je dat verder? Is het dan Ik NLDelphi, jij NLDelphiet, wij NLDelphiën??
    Marcel

Page 1 of 2 1 2 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 0
    Last Post: 24-Jun-04, 20:47
  2. Replies: 0
    Last Post: 27-Nov-02, 00:23
  3. Replies: 3
    Last Post: 17-Nov-02, 19:57
  4. DeX 2 alpha
    By Marcel in forum DeX 2.x
    Replies: 7
    Last Post: 11-Nov-02, 22:01
  5. Replies: 7
    Last Post: 03-May-02, 15:07

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •