Results 1 to 5 of 5

Thread: Vakantie

  1. #1

    Vakantie

    Ja hoor, ik heb het volgehouden: twee weken op vakantie zonder bezoek aan een internet cafe om NLDelphi even te bezoeken . Wat is het dan gaaf om terug te komen en gewoon dik honderd berichten te zien staan, gelukkig niet alleen vragen, ook veel antwoorden. Ik heb net alle berichten gelezen: schitterend! Waar er nog openstaande vragen zijn zal ik deze binnenkort proberen te beantwoorden, ik ben ongeveer van 7 tot 7 aan het reizen geweest, eerst maar even uitrusten dus.

    Oh ja, onze vakantie: die was onwijs gaaf. We zijn op Madeira geweest en hebben daar prachtige wandelingen gemaakt, al waren sommige geen wandelingen, maar complete bergbeklimmingen! Het weer was redelijk goed en als het bewolkt was zochten we gewoon een hoge wandeling op, loop je toch nog in de zon. De vorige keer had ik ook al foto's beloofd, deze keer zet ik ze echt op m'n homepage.

    Maar naast prachtig was onze vakantie natuurlijk ook dieptriest. In de vakantie lees ik nooit kranten en kijk ook geen TV, maar deze keer zette ik toevallig woensdag 12 september even de TV aan en besefte eerst niet waar ik naar zat te kijken. Het eerste wat ik hoorde was dat er 7 verdiepingen van het WTC waren ingestort, even later snapte ik pas dat dat de laatste 7 waren! Wat er in Amerika is gebeurd is niet te bevatten, mijn gedachten zijn sinds die avond ook voor een groot gedeelte bij alle betrokkenen geweest. Voor iedereen die daar op wat voor manier dan ook bij betrokken is: heel veel sterkte!

    Marcel

  2. #2
    Old Navigator Matthijs's Avatar
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Ede, NL. Delphi: Delphi 7/2005 :). Matthijs schrijf je Matthijs
    Posts
    2,199
    Wat goed zeg! Twee weken zonder een PC aan te raken? Had je geen last van ontwennings verschijnselen toen je thuis kwam?

    Wat jij deze vakantie meemaakte (opeens zie je schokkend nieuws) had ik vorig jaar mei! Zaten lekker in Oostenrijk, schitterend weer, lekker wandelen, geen krant of televisie aan.
    Probeer je op een avond er achter te komen hoe het weer zich de komende tijd gaat houden, hoor je in eens 'Ensjedee' door het nieuws flitsen, als je dan thuis komt weet je niet echt wat je hoort.
    Nu is de ramp (eigenlijk is het geen ramp, want een ramp is een natuurfenomeen) in New York van een andere magnitude dan die in Enschede vorig jaar, maar ...
    'k Kan er zelf nog steeds niet over uit, wat er daar in de VS is gedaan!
    What's in a sig?

    Would my posting be less valuable if it didnot have a sig? (Vrij naar William S.)

    Let op de kleine lettertjes. For all postings: e&oe!
    This program performed an illegal function, the police are on their way

  3. #3
    5th member of nldelphi
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,127

    Talking

    MARCEL,

    Welcom 'thuis'.

    Petje af hoor 2 weken geen Internet, zal een helse klus geweest zijn om alle 'nieuwe' berichten door te lezen. maar.... wel leuk natuurlijk.

    Richard
    RLD

  4. #4
    Member Chilly-B's Avatar
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Hoogeveen
    Posts
    62
    En ik zie dat je zo'n beetje alles al beantwoord hebt. TOP!
    "Hey COP if I only had a NOSE like yours..."

  5. #5
    Had je geen last van ontwennings verschijnselen toen je thuis kwam?
    Een beetje wel: hoe werkt zo'n toetsenbord ook alweer precies en kon ik voor de vakantie niet een stuk sneller typen??

    En inderdaad, volgens mij zijn alle openstaande vragen weer zo'n beetje beantwoord, dus kom maar op met de nieuwe. Ga ik ondertussen weer door met leuke dingen programmeren...
    Marcel

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Terug van vakantie
    By Matthijs in forum Koffiehoek
    Replies: 18
    Last Post: 26-Jul-02, 23:37
  2. rustig...
    By Lynx in forum Koffiehoek
    Replies: 4
    Last Post: 04-Aug-01, 21:09

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •