Results 1 to 11 of 11

Thread: Smart Packer Pro voor NLDelphi leden nu met 20% korting

  1. #1

    Smart Packer Pro voor NLDelphi leden nu met 20% korting

    Smart Packer Pro van NLDelphi lid mrniceguy combineert programma en bestanden tot één enkel programma dat zonder installatie direct in een eigen virtueel bestandssysteem werkt. Met kenmerken als een virtueel bestandssysteem, icoon ondersteuning, optioneel wachtwoord, parameters, plug-ins, instelbare opslagpaden en een geïntegreerde download module wordt de gebruiker in staat gesteld om programma's simpel en flexibel te distribueren.

    Kenmerken:
    * Combineert een programma of dll en overige bestanden tot één uitvoerbaar bestand
    * Maakt met gebruikmaking van sterke encryptie algoritmen versleutelde archiefbestanden
    * Compressiemethodes met goede compressie/snelheid verhouding
    * Draait onder gebruikers level niveau, geen admin privileges nodig
    * Bewaart automatisch projectinstellingen
    * Opdrachtregel parameters worden ondersteund
    * Plug-in ondersteuning
    * Icoon support
    * Download automatisch updates van ingepakte bestanden
    * Splashscreen, gebruik een eigen afbeelding hiervoor
    * Autosave Mode
    * Filter voor bewaren bestanden
    * Instelbare opslag locatie
    * Wachtwoord bescherming
    * Ondersteunt Windows 2000, 2003, 2008, XP, Vista en 7 (32- en 64bits)

    (Game) ontwikkelaars kunnen met Smart Packer Pro nu eenvoudig in een paar minuten eigen projecten tot één uitvoerbaar bestand combineren.

    Meer informatie is te vinden op www.smartpacker.nl.

    Als NLDelphi lid kun je Smartpacker pro tijdelijk met 20% korting aanschaffen. Als je hier gebruik van wilt maken kun je mij een PM of e-mail (marcelatnldelphipuntcom) sturen en het komt helemaal voor elkaar.
    Attached Images Attached Images  
    Marcel

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    Netherlands
    Posts
    376
    Misschien gezeur vanaf mijn kant maar ik zat de site te bekijken en dit vond ik nogal opvallend:

    "WARNING! Your registration key will digitally watermark every executable which you protect with our products. If a key has been illegally distributed or shared with other persons our staff will be able to trace it. Invalid keys will be blocked from all new software versions."

    Staat onderaan de licentie opties in de winkel en vind het eerlijk gezegd geen goede verkoop pitch als je dat daar neerzet. Komt een beetje bedreigend over. Niet handig als je iets probeert te slijten. Plaats dat in een gebruikersovereenkomst of iets dergelijks.
    Iedereen heeft recht op mijn mening!
    "You're not thinking, you're merely being logical!"

  3. #3
    Tja, het is wel eerlijk. Daarnaast is het wel de vraag hoeveel vaart dat loopt. Wanneer je je project packt met smartpacker, moet die staff het dan maar net onder ogen krijgen om de key eruit te achterhalen. Ik vraag me dan overigens wel af of het voor anderen ook niet mogelijk is om die key eruit te extraheren. Als dat zo is, kan je license key dus uitlekken, waardoor je zelf vervolgens weer in de problemen komt.
    1+1=b

  4. #4
    Dit wordt vaker bij dit soort producten gedaan. Je bent trouwens de eerste die erover valt

    Tevens wordt niet de license key opgeslagen maar een speciale registratiecode. Persoonlijke gegevens etc. zijn hierin niet opgeslagen.

  5. #5
    Vanwege het mooie weer kun je een Smart Packer Pro (alle licentievormen), Flash Packer en FPSC-V-Packer licentie nu met 25% korting kopen.

    De aanbieding is geldig t/m 28 juli.

    Kortingscoupon: SUMMER2012

    En een fijne zomer toegewenst!

  6. #6
    Smart Packer v1.9 is nu verkrijgbaar!

    Deze versie heeft een aantal nieuwe en verbeterde kenmerken:
    - Windows 8 compatibiliteit is verbeterd
    - Unity3D and GLBasic compatibiliteit
    - Externe parameter ondersteuning
    - Compatibility level mode

    Meer informatie en trial versie is hier verkrijgbaar.

  7. #7
    Beetje vloeken in de kerk misschien hier,
    maar werkt dit product ook eventueel voor .Net applicaties en de daarbij behorende gereferencde dll's etc. ?

    Twee vraag,
    Is het ook mogelijk om com dll's (dus geregistreerde dll's) mee te packen en te gebruiken?

  8. #8
    In principe worden .NET applicaties ondersteund. Echter raad ik aan om de trial versie voor het testen van de gewenste functionaliteit te gebruiken.

    Mocht het alsnog niet lukken om de applicatie in te pakken kun je het beste via onze site contact opnemen.

  9. #9
    Ik spreek hier natuurlijk niet voor mezelf, maar voor alle leden van NLDelphi: Hangt er aan deze nieuwe release ook weer een mooie kortingsactie, of geldt de oorspronkelijke nog steeds?
    1+1=b

  10. #10
    Vooruit dan maar

    T/m 30 april 2013 kan Smart Packer Pro (alle licenties) met 30% korting worden aangeschaft.

    Kortingscode:NLDELPHI201304

  11. #11
    Ter viering van de release van onze nieuw product Smart Packer Pro X (native 64bit ondersteuning) wil ik graag alle leden van NLDelphi een korting van 30% op het product aanbieden.

    Vul bij aanschaf kortingscode NLDELPHI1406X en de korting wordt automatisch verrekend. De korting is geldig tot 16 juni 2014.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •