Results 1 to 7 of 7

Thread: RAD Studio XE in Action, gratis workshop

  1. #1

    RAD Studio XE in Action, gratis workshop

    http://www.barnsten.com/events-agenda.aspx?item=200
    Barnsten organiseert op 21 juni (let op, dit is een gewijzigde datum) een workshop in het Erasmus Expo- en Congrescentrum in Rotterdam. Pawel Glowacki van Embarcadero vertelt je onder andere over de nieuwste RAD Studio XE, Agile Methodologies and Developer Productivity, DataSnap en Cloud services.




    Deelname aan de worskhsop is gratis, maar let op dat je jezelf wel even registreerd op de website van Barnsten.


    Er is een extra onderwerp toegevoegd aan deze meeting: Delphi 64-bit Compiler Preview and Summary
    Last edited by Marcel; 14-Jun-11 at 23:56.

  2. #2
    Let op: de workshop is verzet naar dinsdag 21 juni 2011...

  3. #3
    Je hebt helemaal gelijk, ik heb de datum aangepast.
    Marcel

  4. #4
    Er is een extra onderwerp toegevoegd aan deze meeting: Delphi 64-bit Compiler Preview and Summary. Dus als je de 64 bits alvast wilt zien en daar vragen over wilt stellen, dan moet je zeker naar deze meeting gaan.
    Marcel

  5. #5
    I'll be there... Wie nog?

  6. #6
    mov rax,marcov; push rax marcov's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Ehv, Nl
    Posts
    10,357
    Ik ben wel geinteresseerd in 64-bit, maar de standaard "wat er verandert in 64-bit" breng ik al 7 jaar in praktijk en ik ga geen dag datasnap gewauwel aanhoren waar ik niet in geinteresseerd ben (ben een -PRO gebruiker, de helft van het spul in de lezingen heb ik niet eens). Om dan met netto 1 of 2 details thuis te komen.

    Ik zie het traditioneel wel bij Bob in september

  7. #7
    Bij Bob is het ook altijd gezellig

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •