Results 1 to 3 of 3

Thread: Safaribooks.

  1. #1

    Safaribooks.

    Hallo iedereen,

    Een paar weken geleden heb ik gebruik gemaakt van de trial van de Safaribooks.

    Je kunt hier erg veel IT boeken online lezen. Voor een onbeperkt abonnement betaal je ongeveer 50$.

    Ik vind het zelf erg fijn werken, zeker nu mijn favorieten computer boekenwinkel, het computer collectief zijn fysieke deuren heeft gesloten.

    Het grote voordeel vind ik dat je boeken altijd up to date zijn en dat er geen barriere is meer is om een boek "te kopen". Je hebt in één keer een hele grote bibliotheek tot je beschikking waar je aantekeningen bij kan maken en stukken tekst kan markeren. Ik vind het echt helemaal super. De meeste boeken die ik koop kosten ook een eurootje of veertig, dus met één boek in de maand heb ik mijn kosten er al uit. En dan niet te vergeten de tijd die ik bespaar.

    Ik vind het met boeken vaak net als met cd's, soms staan er te weinig leuke nummers op om de hele cd te kopen. Nu laat ik de goede nummers niet meer liggen.

    Waar je wel even rekening mee moet houden als je gebruik maakt van de trial is dat je abonnement automatisch ingaat als je niks doet (je moet een creditcardnummer invoeren)

    Er staat hier op het forum al een link alleen die is van 2002 en volgens mij is er in de tussentijd wel iets veranderd.

    Even voor de duidelijkheid, ik ben geen affiliate of zo en de link die hier staat is een gewone URL.

    Succes

  2. #2
    In sommige dingen ben ik ouderwets. Een studieboek vind ik toch nog steeds het lekkers op een bank of stoel, ver genoeg van mijn PC om niet alles meteen uit te proberen. Als ik toch een online studie volg dan verwacht ik juist meer dan een boek, dan wil ik ook filmpjes zien waarin e.e.a. meteen duidelijk wordt gemaakt. Kortom, het fenomeen online boek is aan mij niet besteedt. Maar misschien moet ik dan eerst een leuke tablet kopen .

    Lees je een online studieboek "gewoon" van voor naar achter, of zoek je daar meer gericht in?
    Marcel

  3. #3
    Vaak wil ik dingen toch meteen proberen op de pc dus dan zit ik daar toch.

    Meestal lees ik IT boeken niet van kaft tot kaft dus online ook niet.

    Soms zou het wel makkelijk zijn om even weg te kunnen van de pc. Zit een beetje te twijfelen tussen een IPad of een goede E-Reader.

    Een E-reader leest bijzonder prettig alleen is het vaak wat langzaam naar mijn gevoel en ook zijn afbeeldingen wat minder.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •