Results 1 to 3 of 3

Thread: Terug naar default

  1. #1

    Terug naar default

    De componenten gaan er volgens mij vanuit dat er voor elke taal een taalbestand is. Ik zou eigenlijk een project gewoon in één taal willen ontwikkelen en deze dan later vertalen. Dat is op zich mogelijk, kwestie van een bestand laden en het project is vertaald. Maar hoe kan ik nu terug naar de default zonder opnieuw op te starten? Ik zit zelf te denken aan aan uitbreiding die voor het vervangen van een property de huidige waarde bewaard en zo een 'back to default' XML in het geheugen opbouwt.
    Marcel

  2. #2
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Daar zeg je me inderdaad wat, het kost inderdaad meer moeite om de al ingevoerde data ook nog in een geintegreerd taalbestand te zetten. Ik wou eerst even kijken of ik de OpenXML problemen opgelost krijg, maar daarna zal ik eens mee gaan denken over dit soort opties . Mocht je zelf het een en ander produceren in de tussentijd is dat natuurlijk ook geen probleem, het is tenslotte open-source
    Qui custodiet ipsos custodes

  3. #3
    Laat die maar even voor mij open staan dan, kun jij je inderdaad even op de OpenXML perikelen storten.
    Marcel

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 7
    Last Post: 27-Sep-04, 16:42

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •