Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 16 to 18 of 18

Thread: OpenXML update...

  1. #16
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Even een status-update: de eerste 'alpha' van NLDTranslate v2 is zojuist door de eerste tests gekomen! Het ondersteund op dit moment de kern van v1 op Collection properties na (die binnen het kwartier wel zullen werken, flexibele code roeleert ), met uiteraard de nodige verbeteringen al...

    Het wachten is nu op de eerste beta .
    Qui custodiet ipsos custodes

  2. #17
    Geweldig !

    Enig idee wanneer een full functional version (=niet beta) beschikbaar komt ?

  3. #18
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Ik durf geen release datum vast te zetten, maar dit is in ieder geval m'n huidige planning:

    • Simpele tests zijn uitgevoerd, basis functionaliteit zit erin. Voor vanavond wil ik een beta versie uploaden incl. mini-demo en de gegenereerde documentatie.
    • Het liefst voor het einde van het weekend wil ik de Undo functionaliteit ingebouwd hebben, is toch wel erg belangrijk heb ik gemerkt.
    • In de loop van de week erna komen de dingen zoals opslag en utilities zoals die nu in v1 al zitten.
    • De expert heb ik al wat voorbereidend werk voor gedaan, ik wil daarvan de source releasen en gaan werken aan het functioneel maken van deze expert. Dit gaat waarschijnlijk minstens een maand in beslag nemen, maar in de tussentijd kan je NLDTranslate gewoon op de oude handmatige manier gebruiken.
    • Na de expert behoort een taal-editor ook tot de plannen, die leest een taalbestand in (bijvoorbeeld die gegenereerd door de expert) en biedt wat meer edit-gemak dan kladblok, zeker wat betreft speciale characters . Dit zal ook weer een flinke tijd in beslag nemen vermoed ik...



    Kort gezegd: ik wil de basis zo snel mogelijk stabiel hebben, eventuele gemaksuitbreidingen komen daarna wel. Met het toegevoegde interface-events-achtige-systeem is het vrij makkelijk om in te haken op de manager zonder aan de manager zelf te sleutelen, dus die tools zijn zo geschreven .
    Qui custodiet ipsos custodes

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 7
    Last Post: 17-Mar-04, 01:35
  2. Access Update 2 tables
    By JackCo in forum Databases
    Replies: 15
    Last Post: 28-Sep-03, 21:14
  3. ActionBars 3D-effect update
    By PsychoMark in forum Tiphoek
    Replies: 0
    Last Post: 29-Aug-02, 11:47

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •