Results 1 to 4 of 4

Thread: Trage Server ??????

  1. #1
    5th member of nldelphi
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,127

    Unhappy

    MArcel kan het kloppen dat de 'Server' de laatste 2 dagen ietsje langzamer is.
    Elke keer als ik naar het forum gaat dan duurt het een 'eeuwigheid' (ten opzichte van de dagen daarvoor)voordat ik de pagina ziet.
    RLD

  2. #2
    Goed dat je het zegt, ik had zelf ook hetzelfde idee, maar 't is altijd lastig of het nou echt zo is, of dat je zelf gewoon wat ongeduldig wordt.

    Volgens mij ligt het aan de server waar de database op draait. Ik heb de host al een mailtje gestuurd, even afwachten maar.
    Marcel

  3. #3
    5th member of nldelphi
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,127

    Red face Ik hoop dat (ze) wat kunnen vinden !

    iK hoop inderdaad de host wat kan vinden of beter nog kan oplossen, want ik heb zo het vermoeden (en ik denk jij ook wel) dat je het wel kan merken aan de (drukte) op je site.
    Vandaag geen enkele nieuwe Threat of Reply te vinden,

    Nou voor vandaag houd ik het maar voor gezien en even geen Delphi meer, gewoon even lekker ouderwets op de bank hangen en een dvd'tje kijken.
    Ik zou zeggen veel plezier en suc6 en tot morgen maar weer.
    RLD

  4. #4
    Volgens mij moet het nu weer beter zijn. Het probleem zat in de host van het bedrijf waar de statistieken bij worden gehouden, deze had besloten er maar mee op te houden. De tracker zit overal onderin de pagina zodat je het niet merkt als deze traag is.... behalve in het forum, daar zat ie bovenaan

    Dus maar even snel zelf een tracker in Delphi gemaakt, als het dan traag is kan in teminste mezelf de schuld geven .

    Neemt niet weg dat de snelheid van de MySQL server wel wat beter kan, maar mijn host (www.Vevida.nl, waar ik overigens zeer tevreden over ben!) heeft beloofd dat de MySQL server binnenkort zal worden vervangen door een snellere.
    Marcel

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Server automatisch vinden op netwerk
    By KillerB in forum WebDelphi
    Replies: 10
    Last Post: 24-Feb-04, 22:07

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •