Results 1 to 6 of 6

Thread: Property's van componenten kunnen afdrukken.

  1. #1

    Property's van componenten kunnen afdrukken.

    Vanaf Delphi 5 t/m bds2006 heb ik o.a. gebruik gemaakt van de RX-Lib.
    Deze werkt niet meer, of gebrekkig met de nieuwere RAD Studio's.
    Op zich simpel aanschaffen van b.v. Raize, Tms of..... lost dat op.
    Maar het zou reuze handig zijn, als je de property's van b.v. een Grid zou kunnen afdrukken.
    Je bent er dan zo achter, welke component functioneel het meest overeenkomt.

    Heeft iemand, of weet iemand daar een tooltje voor ?

    Mvgr. Kees

  2. #2
    Alle properties, of de properties die geconfigureerd zijn in het component dat op je form of datamodule staat? In het laatste geval kun je het component namelijk kopiëren en plakken in kladblok. Een gekopieerd component wordt namelijk als dfm-fragmentje in platte tekst op het clipboard gezet.
    1+1=b

  3. #3
    Inderdaad, alle property's die het component heeft.

    Genoemde methode van plakken als tekst ( mij onbekend ) is al vast een stap in de goede richting.

  4. #4
    Inderdaad, alle property's die het component heeft.
    Die ga je zo volgens mij ook niet krijgen. Normaal zet een component in de DFM alleen de aanpassingen t.o.v. de default.

    In de open source sectie staat een projectje van ons opperhoofd Marcel, genaamd bDoc. Daar kun je je code mee documenteren, maar volgens mij kun je er ook een package in openen. Dat ding scant dan je code en maakt een set HTML documentatie aan.

    Daar zou je denk ik eens naar moeten kijken.

  5. #5
    Ben zeer nieuwsgierig nar BdDoc.

    Echter kom ik niet verder dan ftp.nldelphi.com
    Geen toegang, niet met mijn Naam of E-mail + Wachtwoord, ook niet als Anonymous. Moet ik toegang aanvragen ?

    Mvgr.
    Keyman

  6. #6
    Je kunt de source van alle open source projecten eenvoudig ophalen met behulp van Subversion. In deze post vind je alle informatie
    Marcel

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •