Page 1 of 12 1 2 3 11 ... LastLast
Results 1 to 15 of 167

Thread: Nieuwe versie forumsoftware

  1. #1

    Nieuwe versie forumsoftware

    Volgens mij had ik deze ook al met kerst 2010, 20111 en 2012 op de planning staan, maar het lijkt er nu toch echt van te komen dat NLDelphi zijn nieuwe forumsoftware krijgt.

    Ik ben begonnen met het overzetten van de databases naar een andere server en het aan de praat krijgen van PHP. We gaan verder...
    Marcel

  2. #2
    Kunnen we in die versie Delphi-code highlighten zonder zelf 'Delphi' te moeten typen in het popupje?
    1+1=b

  3. #3
    Ik hoop het
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	hl.jpg 
Views:	137 
Size:	42.2 KB 
ID:	6432  
    Marcel

  4. #4
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747
    Ik hoop alleen dat de vriendelijkheid van deze versie ook in de toekomstige versie is.
    Ik vind dit forum heel prettig werken t.o.v. andere forums.

  5. #5
    Oh, maar wij blijven allemaal net zo vriendelijk toch?
    Marcel

  6. #6
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747
    Ligt niet aan jou, Marcel

  7. #7
    mov rax,marcov; push rax marcov's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Ehv, Nl
    Posts
    10,357
    PHP? Geen ASP.NET ?

    Blijft nldotnet ook op PHP draaien? :_) Beetje onmacht, net alsof ASP.NET niet voldoet :-)
    Last edited by marcov; 23-Dec-13 at 12:46.

  8. #8
    Ik denk dat ze de PHP naar ASP.NET conversietool nog niet hebben gevonden bij de bouwers van de software
    Marcel

  9. #9
    Het begin is er http://test.nldelphi.com/
    Marcel

  10. #10
    Is het vriendelijk genoeg voor je John?

    Overigens voor iedereen: test lekker weg op die testlink en als je rare dingen tegenkomt hoor ik het natuurlijk graag. De database conversie is nog niet definitief, dus alles wat je daar plaatst wordt overschreven als we definitief overgaan.
    Marcel

  11. #11
    Jan
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Mijdrecht
    Posts
    906
    Jammer, ik ben geen voorstander van vBulletin (ik haat het net niet). Maar ja, het zal wel voordelen hebben.

  12. #12
    Silly member NGLN's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Werkendam
    Posts
    5,133
    Mooi!

    Hij heeft nog problemen met (niet-zo-)speciale characters. Codepage-issue?

    En de code-blokken zijn nog wat aan de krappe kant... Alleen die met highlight="Delphi"-tag; de gewone code-tag ziet er wel prima uit. Het lijkt de zichtbare hoogt te baseren op een fractie van het totaal aantal regels. Bij weinig regels > héél weinig zichtbaar.).
    Last edited by NGLN; 23-Dec-13 at 20:39.
    (Sender as TNLDUser).Signature := 'Groeten van Albert';

  13. #13
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747
    Quote Originally Posted by Marcel View Post
    Is het vriendelijk genoeg voor je John?
    Heb ik keus, Marcel?

    Ik moet er maar aan wennen. Ik vind dit forum op dit moment nog het prettigst werken. Heb natuurlijk al kunnen proeven op nldotnet. Ik ga een beetje mee mesa57.

  14. #14
    hmmmm.....

    Kun je er geen stylesheet overheen rammen zodat ie lijkt op de oude versie Marcel?

    Hou sowieso niet van verandering .... maar die teletubbie stijl van het nieuwe forum brrrrrr. Hopelijk ga ik er nog aan wennen op mijn oude dag

  15. #15
    Quote Originally Posted by mesa57 View Post
    Jammer, ik ben geen voorstander van vBulletin (ik haat het net niet). Maar ja, het zal wel voordelen hebben.
    Ach, we hebben er inmiddels 13 jaar ervaring mee en het bevalt mij niet heel slecht. Natuurlijk zie ik op andere fora wel eens dingen die ik ook graag zou willen hebben, maar over het algemeen: best blij mee. Wat bevalt je niet aan vBulletin? Of andersom: welke software vind je fijner?
    Marcel

Page 1 of 12 1 2 3 11 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •