Page 13 of 13 FirstFirst ... 3 11 12 13
Results 181 to 185 of 185

Thread: Het is weer mis

  1. #181
    Senior Member SaintPier's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Etten-Leur
    Posts
    844
    Quote Originally Posted by Bart B View Post
    Per protocol. Juist om "sorry, verkeerde been eraf" te voorkomen.
    Hoort bij de pre-operatieve checklist.
    Dat klopt. De verpleegster kwam vlak voor ik naar OK ging ook even een pijl op mijn linker been zetten.
    Uit gekheid vroeg ik of de chirurgen die pijl goed genoeg zouden zien. Toen kreeg ik een pijl van knie tot lies.
    Carpe Diem !
    (Horatius)

  2. #182
    Quote Originally Posted by Bart B View Post
    Per protocol. Juist om "sorry, verkeerde been eraf" te voorkomen.
    Hoort bij de pre-operatieve checklist.
    Waarschijnlijk hebben ze je ook nog een keer of 3 à 4 naar je naam en geboortedatum gevraagd vlak voor het mes erin ging.
    Klopt. En ik moet zeggen dat ik het wel een goed idee vind. Door vooraf markeren kan de patient zelf tenminste aanwijzen waarvoor hij komt, en de geboortedatum-check scheelt ook al een stuk, al zullen er wel meer mensen met dezelfde geboortedatum zijn.
    1+1=b

  3. #183
    Senior Member Antoine's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Molenwaard
    Posts
    2,399
    Dag allemaal,

    Ik heb net even dit hele topic 'over' gelezen, voor mij echt even nodig omdat ik het steeds maar niet af kon sluiten. Je krijgt echt tranen in je ogen als je dit leest, zijn verhaal en natuurlijk de reacties!
    Ik heb echt een moeilijke tijd achter de rug, want er zijn voor mij heel veel dingen die me aan hem herinneren, neem bijvoorbeeld de Units die hij ontwikkeld heeft voor onze applicatie, tips en meningen daarover....

    Ik kan hem nu met rust laten, want hij heeft echt gestreden. Alleen voor allen, denk ik; de eindstreep te vroeg gehaald!

    Gr Anton
    " De waarde van het leven is niet in geld uit te drukken "

  4. #184
    Fornicatorus Formicidae VideoRipper's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Vicus Saltus Orientalem
    Posts
    5,708
    Op het moment dat ik dit schrijf is het precies een maand geleden dat Peter nog een paar
    uur onder de levenden zou zijn; helaas kwam er veel te vroeg een eind aan zijn leven.

    Zoals jullie weten heb ik afgelopen maart een oproep via de PB gedaan om iets voor Peter
    te organiseren, om hem te ondersteunen in zijn penibele situatie.
    Tot mijn vreugde werd daar massaal op gereageerd en kwamen een heleboel mensen met
    mooie ideeën, maar belangrijker: jullie waren uitermate gul wat betreft donaties en giften.

    Na rondvragen en het beoordelen van de aangedragen voorstellen was het plan ontsproten
    om Peter een fonkelnieuwe PC te schenken compleet met RAD Studio Professional!
    Daarnaast zijn er mooie toezeggingen gedaan voor een abonnement op ons lijfblad Blaise
    en diverse leerzame boeken.

    Helaas heeft het zover nooit mogen komen en daar zijn we met z'n allen erg bedroefd over.

    Toch wil ik iedereen die meegedacht, maar vooral meegedaan, heeft hartelijk danken voor
    de gulle bijdragen.
    Het is verbluffend hoeveel saamhorigheid er zit in een club als NLDelphi; uiteindelijk hebben
    we met z'n allen meer dan €1000,= weten op te halen: hulde!

    Onderstaande mensen wil ik graag persoonlijk bedanken voor hun bijdrage (in alfabetische
    volgorde):
    • Benno
    • Fonzie
    • Frankeman
    • GolezTrol
    • Henk Schreij
    • JantjeB
    • JKuiper
    • Marcel
    • MarcoV
    • Margreet
    • Mesa57
    • Mieke Janson
    • Mierlp
    • MaartenW
    • mrniceguy
    • NGLN
    • Paul-Jan
    • rvk
    • Wok
    • Zwollo


    Daarnaast, maar niet onbelangrijk, wil ik de volgende bedrijven hartelijk danken:
    • Barnsten voor het beschikbaar stellen van een licentie voor RAD Studio Professional
    • Blaise Pascal Magazine voor het beschikbaar stellen van een abonnement op Blaise
    • DrBob voor het beschikbaar stellen van leerzame lectuur


    Het is heel spijtig dat het allemaal anders is gelopen dan verwacht, maar Peter zal voor altijd
    in ons hart voorleven.

    Alle personen die geld gedoneerd hebben, hebben dit inmiddels terugontvangen, minus €5,=
    als bijdrage voor de rouwbloemen.

    Nogmaals aan allen: heel erg bedankt voor alles!


    Greetz,

    Peter.
    Last edited by Marcel; 02-Jun-14 at 09:21.
    TMemoryLeak.Create(Nil);

  5. #185
    Jan
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Mijdrecht
    Posts
    906
    Jij ook nog bedankt voor het organiseren van dat fantastische initiatief en uiteraard voor de rouwbloemen als uiting van ons medeleven en de vertegenwoordiging van ons op de begrafenis.

Page 13 of 13 FirstFirst ... 3 11 12 13

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •