Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 15 of 30

Thread: weer upgrade mogelijkheid van alles versies

  1. #1
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747

    weer upgrade mogelijkheid van alles versies

    Ik kreeg vanmiddag een telefoon van Barnsten dat men weer gaat stunten met upgrades naar XE5 vanuit alles versies.

    Zelf heb ik daar voor bedankt, omdat XE5 voor mij nog steeds geen toegevoegde waarde bied.
    Maar misschien dat andere dat graag wel willen. De aanbieding is geldig tot 31 mei 2014. Maar er zullen er vast wel meer van deze stunts komen.

  2. #2
    Quote Originally Posted by jkuiper View Post
    Ik kreeg vanmiddag een telefoon van Barnsten dat men weer gaat stunten met upgrades naar XE5 vanuit alles versies.

    Zelf heb ik daar voor bedankt, omdat XE5 voor mij nog steeds geen toegevoegde waarde bied.
    Maar misschien dat andere dat graag wel willen. De aanbieding is geldig tot 31 mei 2014. Maar er zullen er vast wel meer van deze stunts komen.
    Bedankt voor het doorgeven van deze optie voor NLDelphi forumlezers. Een kleine correctie. De aanbieding geldt tot en met 31 maart 2014.

  3. #3
    Fornicatorus Formicidae VideoRipper's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Vicus Saltus Orientalem
    Posts
    5,708
    Quote Originally Posted by Margreet View Post
    De aanbieding geldt tot en met 31 maart 2014.
    John Kuiper betaald het verschil tussen 1 april en 31 mei, voor iedereen die zich na 31 maart aanmeldt
    TMemoryLeak.Create(Nil);

  4. #4
    Quote Originally Posted by jkuiper View Post
    Ik kreeg vanmiddag een telefoon van Barnsten dat men weer gaat stunten met upgrades naar XE5 vanuit alles versies.
    Ook vanaf D2 (de laatse die ik gekocht heb, ik heb ook een legale D3 Pro destijds via een computerblad)?

    Bart
    Last edited by Bart B; 06-Mar-14 at 17:14. Reason: Incorrecte quote tags

  5. #5

  6. #6
    En hoe was het ook alweer na 31 maart 2014???

    XE5 mag je dan upgraden als je een geregistreerde versie hebt van 2010 tot/met XE4, dacht ik.

    Dus mijn Delphi XE valt daar nog onder.
    Ik neem aan dat de upgrade naar XE6 dan van XE tot/met XE5 gaat gelden.
    (tegen die tijd moet ik dus ff op gaan letten...)

    Overigens gaat het de laatste handerhalf jaar wel erg snel met die updates.
    http://delphihaters.blogspot.nl/2014...-on-march.html

  7. #7
    Na 31 maart 2014 kun je upgraden vanaf de XE versie t/m XE4.
    Het gaat inderdaad sneller met de upgrades nu. Onder andere vanwege de toevoeging van de mobiele platformen.
    Daarom is er nu ook een andere upgrade mogelijkheid, genaamd Recharge waar Miep al naar verwezen heeft.

  8. #8
    Quote Originally Posted by Margreet View Post
    Na 31 maart 2014 kun je upgraden vanaf de XE versie t/m XE4.
    Ter info:
    Ik heb nét even gechat met Barnsten en voor Delphi XE5 is het zo dat je daarnaartoe kan upgraden vanaf Delphi 2010.

    Edit: (correctie) Nou... dat is ook fijn...

    Ik controleer even op http://www.drbob42.com/DelphiXE5/index.htm en daar zie ik dus ook:
    You can upgrade to Delphi XE5 from Delphi XE4, XE3, XE2, XE or Delphi 2010.

    Als ik daarna op de bestelpagina van Bob Swart kijk staat er:
    Let op: de upgrade regels voor Delphi XE5 en RAD Studio XE5 zijn gewijzigd.
    U moet minimaal over Delphi XE (of XE2, XE3 of XE4) beschikken voor een upgrade!

    Op die gelinkte site staat dan:
    * Version 2010 users are eligible to purchase at the upgrade price through December 31, 2013. Starting January 1, 2014 only XE-XE4 users qualify for upgrade pricing.

    Ik wacht XE6 even af en hoop dan te kunnen upgraden vanaf XE. (anders wordt het een tijdje wachten tot een nieuwe actie.)
    Last edited by rvk; 07-Mar-14 at 19:51.

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    May 2003
    Location
    Rijswijk (ZH)
    Posts
    312
    Een paar jaar geleden kwam de aanbieding van Barnsten om te upgraden van elke versie naar XE2 tot 31 december, dit zou echt de allerlaatste mogelijkheid zijn.
    Ik ben toen overstag gegaan en heb Delphi gekocht op 31 december bij Dr Bob, ik ben er overigens nog steeds content mee.
    Een paar weken later was de aanbieding ineens verlengt met een maand en was het echt de aller-allerlaatste mogelijkheid.
    Weer een paar weken later was de aanbieding wederom verlengt met de vermelding dat dit echt de aller-aller-allerlaatste mogelijkheid was om te upgraden van iedere oudere versie.

    Daarna is bij iedere nieuwe Delphi dit systeem herhaald, er is helemaal geen deadline!
    Koop Delphi gewoon op het moment dat je denkt dat je er aan toe bent en laat je niet beinvloeden door een aktie.

    Dit is bij mij (achteraf) blijven hangen als de meest kansloze aktie allertijden.
    Nog gekker eigenlijk dan de wasmiddelen reclames die beweren dat wit steeds witter wordt.
    Is het iemand wel eens opgevallen dat op NLDelphi de Belgen vaak met het juiste antwoord komen !

  10. #10
    Quote Originally Posted by Frankeman View Post
    Dit is bij mij (achteraf) blijven hangen als de meest kansloze aktie allertijden.
    Nog gekker eigenlijk dan de wasmiddelen reclames die beweren dat wit steeds witter wordt.
    +1

  11. #11
    Senior Member Wok's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,085
    Quote Originally Posted by Miep View Post
    +1
    Helemaal mee eens,

    Peter
    10.4.2, Delphi2010, of Lazarus 2.2.0

  12. #12
    Niet om Embarcadero verder af te katten maar de marketing is echt bedroevend en irritant. Wanneer je een abonnement op de nieuwsbrief neemt, dan ontvang je eigenlijk alleen maar verkoopinformatie. Je wordt lekker gemaakt met acties die voor nieuwe klanten zijn. Acties zoals hierboven besproken. Voor bestaande klanten met een subscription absoluut niet relevant, naar deze groep wordt niet omgekeken. Terwijl deze juist tot de harde kern behoort. Behoorlijk dom als je het mij vraagt.

    Via Social Media is de marketing net zo jammerlijk. Volg Embarcadero via Facebook en Twitter en je zal het zelfde zien. Embarcadero zendt alleen informatie en gaat niet over tot dialoog. Reageer eens op een bericht op Facebook of Twitter, antwoord zal je niet krijgen. Naar mijn mening loop je dan achter de feiten aan.

    Gezien de laatste ontwikkelingen focust Embardacero zich op ontwikkeling voor mobiel. Een product met potentie dat prachtig mooi kan worden maar niet af is. (En met enkele nadelen) XCode voor iOS en Eclipse voor Android voorzien nog steeds veel beter in de behoefte ondanks dat ik echt wel een Embarcadero IDE fan ben.
    Onmogelijk... Is geen feit, maar een mening.

  13. #13
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747
    Gezien de laatste ontwikkelingen focust Embardacero zich op ontwikkeling voor mobiel. Een product met potentie dat prachtig mooi kan worden maar niet af is. (En met enkele nadelen) XCode voor iOS en Eclipse voor Android voorzien nog steeds veel beter in de behoefte ondanks dat ik echt wel een Embarcadero IDE fan ben.
    Naar mijn mening loop je dan achter de feiten aan.
    Hebben ze een keus?
    Ze kijken wat er op de markt gaande is en dat gaan ze inplenmenteren. En die markt gaat verdomd snel. Dan is 2 keer per jaar een 'patch' uitgeven heel erg weinig.
    Ze gokken echt op het crosscompiling en dat kan eeen nadeel zijn. Echter wordt er al jaren niet meer gekeken naar de VCL. En hebben ze bij Embarcadero nooit eens iets afgemaakt.
    Ik ga 18 maart naar Breda voor de seminar. Daar wordt FireDAC erg gepromoot. Hoe zit het dan met Devexpress?

  14. #14
    Fornicatorus Formicidae VideoRipper's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Vicus Saltus Orientalem
    Posts
    5,708
    Quote Originally Posted by jkuiper View Post
    Ze gokken echt op het crosscompiling en dat kan eeen nadeel zijn.
    Sterker nog: ik mijn ogen is dat precies de crux.

    Ik ben van mening dat crosscompiling een hopeloze weg is, vooral omdat de onderliggende
    platformen zo verschillend zijn, dat het altijd broddelwerk blijft om dingen werkend te krijgen
    (en te houden) op de verschillende soorten systemen.

    Veel liever had ik een Pascal for Android/Pascal for iOS/Pascal for Linux gezien die specifiek
    voor die platformen ontwikkeld waren, dan verwoede pogingen om de grote verschillen naar
    elkaar toe te breien zoals dat nu getracht wordt.

    Als ontwikkelaar heb je dan ook de keus om alleen die versie(s) aan te schaffen die jij nodig
    hebt voor je werk (of hobby) zonder dat je opgezadeld wordt met frameworks en $IFDEF-
    constructies die je toch nooit nodig zult hebben (maar waar je wel voor mag betalen).

    Maar goed: ik hoef gelukkg alleen maar mijn geld te verdienen met behulp van het topproduct
    dat Delphi heet en niet de roadmap uit te tekenen.

    Greetz,

    Peter.
    TMemoryLeak.Create(Nil);

  15. #15
    mov rax,marcov; push rax marcov's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Ehv, Nl
    Posts
    10,357
    Ik snap ff niet wat crosscompiling te maken heeft met applicaties voor een platform ontwerpen. Het een sluit het ander niet uit.

Page 1 of 2 1 2 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •