Results 1 to 4 of 4

Thread: Recharge/ Licentie kosten

  1. #1

    Recharge/ Licentie kosten

    Hallo hallo,

    Wat is jullie mening over de licentie recharge mogelijkheid?

    Is de upgrade prijs / full version prijs in de loop der jaar sterk veranderd? Nu is (voor de pro inc. mobile) de upgrade prijs ca 70% van de full version. Ik dacht dat dit altijd zo rond de 50% was.

    Bij voorbaat dank.

  2. #2
    Hallo Luigi,

    De prijs van de recharge voor Delphi XE6 incl. het Mobile Add-On Pack is iets minder dan 27% van de Full Version. Van deze recharge kun je gebruik maken als je de Delphi XE5 Professional en het XE5 Mobile Add-On Pack Hebt.

  3. #3
    Ja, maar vroeger had je ook maar hoogstens 1 keer per jaar een major update en nu 2 of 3 keer per jaar, dus is het logisch dat die dan duurder zijn.
    Oh nee..
    Al met al vind ik het wel duur. Net de upgrade naar XE5 achter de rug, maar de volgende versie(s) blijven waarschijnlijk weer even liggen. De recharge-prijs is op zich een redelijke prijs, maar met de hoeveelheid upgrades loopt het dan toch op, en uiteindelijk betaal je bijna net zoveel als bij een upgrade.
    1+1=b

  4. #4
    Kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik gemolken word. XE 5 voldoet in principe, alleen het mobile gebeuren is nog niet helemaal af zal ik maar zeggen (geen iAdds en inAppPurchases) om alleen hiervoor 417 te betalen vind ik erg veel. Ik weet het ik was gewaarschuwd

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •