Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 16 to 23 of 23

Thread: Nieuw forum FireMonkey

  1. #16
    Als je die dan post als ie klaar is zet ik 'm meteen in het gewone script
    Marcel

  2. #17
    Moet je weer helemaal jQuery hebben.
    JavaScript Code:
    1. var fm = document.getElementById('forum144');
    2. fm.parentNode.removeChild(fm);
    1+1=b

  3. #18
    Quote Originally Posted by GolezTrol View Post
    Moet je weer helemaal jQuery hebben.
    JavaScript Code:
    1. var fm = document.getElementById('forum144');
    2. fm.parentNode.removeChild(fm);
    jQuery heb je toch al.
    (Die wordt met require automatisch geladen als die niet op de site beschikbaar is maar NLDelphi zelf maakt er ook al gebruik van)

    Overigens werkt jouw code alleen in het hoofdforum dat de FireMonkey niet zichtbaar is. Het doet niets in "New Posts" en Activity.php. Daar moet wat meer voor gedaan worden in puur Javascript. Vandaar dat jQuery wel zo makkelijk was. Ik dacht tenminste dat het de bedoeling was dat de posts bij activity en new posts niet "in de weg" zaten en dat als je de aapjes toch wilt bezoeken dat dat nog wel mogelijk moet zijn via het hoofdforum.

  4. #19

  5. #20
    mov rax,marcov; push rax marcov's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Ehv, Nl
    Posts
    10,357
    Ik heb ook met greasemonkey geinclude op search? (wat new posts gebruikt), maar lijkt niet veel te doen.

  6. #21
    Quote Originally Posted by marcov View Post
    Ik heb ook met greasemonkey geinclude op search? (wat new posts gebruikt), maar lijkt niet veel te doen.
    Dat komt omdat de source van alle pagina's weer net wat anders in elkaar zit.
    In de activity.php zit de link gewrapped in een paar divs met bepaalde class-namen maar bij de search en new post heten die net weer anders.

    Onderstaand zou moeten werken op de activity-pagina, de new posts en de search pagina:

    Code:
    // ==UserScript==
    // @name          NLDelphi verwijder de apen
    // @description   NLDelphi verwijder posts FireMonkey uit activity
    // @version       0.9
    // @namespace     .
    // @include       http://www.nldelphi.com/activity.php*
    // @include       http://www.nldelphi.com/search.php*
    // @require       http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.7.1/jquery.min.js
    // ==/UserScript==
    
    $('li.activitybit').has('div.title').has('div.content').has("a[href$='?144-FireMonkey']").hide();
    $('li.imodselector').has('div.icon0').has('div.threadpostedin').has("a[href$='?144-FireMonkey']").hide();
    Het kan natuurlijk zijn als vBulletin besluit om andere class-namen te gebruiken dat het weer niet werkt maar dat merk je dan vanzelf.
    (ik twijfel n.l. even of die icon0 altijd hetzelfde is)

    Edit:
    Dit kan ook: (dan wordt de threadbit-class-name gebruikt en lijkt meer op die activitybit van activity.php)
    Code:
    $('li.activitybit').has('div.title').has('div.content').has("a[href$='?144-FireMonkey']").hide();
    $('li.threadbit').has('div.icon0').has('div.threadpostedin').has("a[href$='?144-FireMonkey']").hide();
    Last edited by rvk; 30-Sep-14 at 11:10.

  7. #22
    mov rax,marcov; push rax marcov's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Ehv, Nl
    Posts
    10,357
    Ik zie hier een div "threadpostedin td alt". Is het een exacte match of een contains? Nog geen posts in FM in huidig overzicht, dus kan nog niet testen :-)

  8. #23
    Quote Originally Posted by marcov View Post
    Ik zie hier een div "threadpostedin td alt". Is het een exacte match of een contains? Nog geen posts in FM in huidig overzicht, dus kan nog niet testen :-)
    Het is een contains.
    Je kunt zoeken op firemonkey.
    Dan zie je normaal alle posts uit FireMonkey en ook een resultaat voor het subforum zelf.
    Het subforum zelf laat ie in die search wel zien maar alle andere posts zijn niet meer te zien.

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •