Results 1 to 5 of 5

Thread: DeX?? naamswijziging

  1. #1
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269

    DeX?? naamswijziging

    Wegens de verwarring die DeX?? veroorzaakt en 't feit dat 't meer doet denken aan een DeX-afsplitsing dan een compleet originele client heb ik besloten bij de eerstvolgende major release (dwz: als versie 2 eraan komt na de serverwijzigingen) het beestje een andere naam te gaan geven.


    Na lang nadenken (ok, het schoot me ineens tussendoor te binnen ) ben ik gekomen tot de naam Pegasus.


    De redenen?

    • Ik wou eens wat anders dan het aan elkaar koppelen van technisch termen
    • De volgende redenatie: NLDelphi, Borland Delphi, Delphi in griekenland, Pegasus
    • Pegasus vliegt, en DeX?? eigenlijk ook wel . Dit argument is lichtelijk achterhaald sindsdat DeX ook de virtuele listview heeft ingebouwd om de snelheid gigantisch te verbeteren, maar een beetje je eigen product de hemel in prijzen kan nooit kwaad
    • Hier valt een heel gaaf logo voor te verzinnen




    ...dit wou ik gewoon even mededelen. Het wachten is nu dus op de serverwijzigingen . Voorderest zal DeX?? gewoon als vanouds blijven, met als extra enkel de updates die horen bij de serveruitbreiding...
    Qui custodiet ipsos custodes

  2. #2
    Perfect! Ik was ook niet helemaal happy met de namen en was ook al wat nieuws aan het verzinnen. Bedankt, dat heb je me bespaard. Er kleeft wel één nadeel aan je nieuwe naam: DeXen is inmiddels een redelijk geaccepteerd werkwoord, ik weet niet of dat met Pegasussen ook gaat lukken.
    Marcel

  3. #3
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Het werkwoord 'DeXen' (ook wel uitgetypt als Dexxen ) werd toch al gebruikt voor DeX??, in plaats van DeX??en, dus ik verklaar hierbij dat 'Dexen' het officiele werkwoord is die staat voor het gebruiken van Pegasus
    Qui custodiet ipsos custodes

  4. #4
    Senior Member walterheck's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Belo Horizonte, Brasil
    Posts
    4,212
    ehmmm.... hou je er ff rekening mee dat er een vrij bekende mail client bestaat die pegasus mail heet? de url is http://www.pmail.com ...

    Ik weet niet of je er een boodschap aan wil nemen, maar het zou wel eens verwarring kunnen schoppen...
    Nee, de Romeinen spraken geen ISO-8859-1 LATIN

  5. #5
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Ik ben er helemaal van op de hoogte, die waardeloze school waar ik een tijd terug nog op zat gebruikte dit programma ook, waar ik absoluut een rothekel aan had (maar goed, ze hadden ook Windows 95 systemen in een gigantisch netwerk, erg knap). Maar goed, dat is "Pegasus Mail", niet "Pegasus" . Als ik een mailer zou maken die Pegasus heet dan zou ik er zelf ook bezwaar tegen hebben, maar in dit geval laat ik 't hier gewoon bij...
    Qui custodiet ipsos custodes

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Dex?? Skin Troubles
    By Rob Bos in forum DeX??
    Replies: 17
    Last Post: 26-Aug-03, 09:58
  2. Dex?? doet absoluut niets:S
    By SvG in forum DeX??
    Replies: 11
    Last Post: 31-Aug-02, 18:04
  3. Hoe maak ik een DeX?? skin?
    By PsychoMark in forum DeX??
    Replies: 0
    Last Post: 08-Aug-02, 00:16
  4. een extraatje aan DeX??
    By SvG in forum DeX??
    Replies: 9
    Last Post: 13-Jun-02, 12:36
  5. DeX?? meerdere keren opgestart
    By SvG in forum DeX??
    Replies: 1
    Last Post: 20-May-02, 22:59

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •