Results 1 to 9 of 9

Thread: In Memoriam - Pawel Glowacki

  1. #1
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747

    In Memoriam - Pawel Glowacki

    Net binnengekregen en best wel een schok:

    Met veel verdriet geven wij kennis van het overlijden van Pawel Glowacki. Hij mocht slechts 47 jaar worden. Pawel was in dienst van Embarcadero als Technical Lead maar werkte veel samen met het Barnsten team.

    Pawel heeft bij al onze evenementen en webinars een grote rol gespeeld. Hij wist altijd feilloos wat er in de markt van ontwikkeltools speelde. Vele nieuwe thema's en programma's zijn ontstaan uit overleg met hem. Ook voor advies stond hij altijd klaar. Bijna alle Delphi en C++Builder gebruikers zijn weleens direct of indirect met hem in contact geweest op de live evenementen of via zijn webinars, boeken, blogs, white papers etc.

    Zijn optimisme, technische kennis en positieve levenshouding laten een diepe indruk maar ook een grote leegte achter.

    Pawel wordt a.s. vrijdag in zijn thuisland Polen begraven.

    Name:  AQx4of2f_400x400.jpeg
Views: 477
Size:  20.3 KB
    Last edited by jkuiper; 19-Dec-17 at 17:34.
    Delphi is great. Lazarus is more powerfull

  2. #2
    Dat is heftig nieuws zeg. Heel veel sterkte gewenst aan zijn vrienden, familie en collega's!
    Marcel

  3. #3
    Counting your refs Paul-Jan's Avatar
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    Lage Zwaluwe
    Posts
    2,160
    Wat een droevig bericht. Ik kan niet anders dan me hierbij aansluiten, heel veel sterkte aan alle betrokkenen!

  4. #4
    Heel veel sterkte voor vrienden en familie en iedereen die hem kende.

  5. #5
    Zo plotseling, en pas 47 jaar.. Bizar!
    Veel sterkte voor familie en vrienden
    1+1=b

  6. #6
    Senior Member Wok's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,085
    veel sterkte voor vrienden familie kennissen en alle delphi vrienden die heb ooit gezien of gesproken hebben
    10.4.2, Delphi2010, of Lazarus 2.2.0

  7. #7
    Veel te jong! Heel veel sterke voor nabestaanden!

  8. #8
    Sterkte gewenst aan de nabestaanden, dit is inderdaad veel te jong. Ik zelf heb hem helaas nooit in persoon kunnen ontmoeten, maar heb veel gekeken naar zijn webinars en een aantal boeken. Het is zeker een groot verlies, niet alleen op het technische vlak maar voor familie en vrienden, want niemand verdiend het om op zo'n jonge leeftijd te moeten gaan..

  9. #9
    Fornicatorus Formicidae VideoRipper's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Vicus Saltus Orientalem
    Posts
    5,708
    Persoonlijk kende ik hem niet, wellicht ooit eens tegengekomen ergens, maar... 47?
    Veel te jong en moest er toch even van schrikken, want het is een bekende naam in Delphiland.

    Sterkte aan zijn familie, collega's en iedereen die hem dierbaar was.
    TMemoryLeak.Create(Nil);

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •