Results 1 to 3 of 3

Thread: NativeScript

  1. #1

    NativeScript

    Hallo hallo,

    Ben momenteel een webapplicatie aan het schrijven in Angular. Nu zag ik dat het ook mogelijk is om iOS en Android apps te schrijven met behulp van Angular en NativeScript. Zo op het eerste gezicht ziet het er wel goed uit en ik overweeg het om me er verder in te verdiepen. Ik heb alleen twee vragen:

    1) Als ik zowel een webapplicatie als een iOS/Android app wil maken, kan ik dat in principe veel code uit de webapplicatie ook in mijn iOS/Android app gebruiken?

    2) Wat zijn de nadelen van NativeScript apps?

    Bij voorbaat dank!

  2. #2
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747
    Zit daar ook database connectivity in of gebruik je daar KbmMW?
    Delphi is great. Lazarus is more powerfull

  3. #3
    Het plan is om daarvoor kbmmw te gebruiken. Een tijdje geleden zijn er aan kbmmw smartservices toegevoegd waar je in combinatie met het ingebouwde ORM framework ontzettend makkelijk een REST service kunt maken. Het REST gedeelte heb ik getest en dat werkt inderdaad erg makkelijk. Het ORM gedeelte van kbmmw werkt helaas niet lekker met Delphi XE5. Dit komt volgens Kim Madsen doordat generics in XE5 niet helemaal stabiel zijn. Je kunt hier een voorbeeldje zien hoe je een rest service maakt in kbmmw

    Om te zien hoe een native script app eruit kan zien kun je de voorbeeld app downloaden. Zo op het eerste gezicht ziet het er wel gelikt uit.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •