Results 1 to 4 of 4

Thread: Soaprequest

  1. #1

    Soaprequest

    Hallo,

    Ik wil een Delphi applicatie aanmaken die bepaalde data ophaalt via een soap request en de resultaten daarvan (doorgaans PDF bestanden) in een dossier opslaat. Ik heb hier al veel over gelezen maar het kwartje valt niet bij mij.
    De WSDL die ik gebruik is https://api.nmbrs.nl/soap/v2.1/CompanyService.asmx?WSDL en middels de soap request wil ik de SalaryDocuments_GetAllPayslipsPDFByRunCompany_v2 aanroepen om zodoende deze op te slaan op ons datavolume. Gebruikersnaam en wachtwoord heb ik natuurlijk.

    Ik werk met Delphi 7 en heb middels het aanmaken van een nieuwe WSDL project al de URL kunnen invullen. Maar hoe kan ik de aanvraag nu doen en het resultaat opslaan?

    Alvast bedankt.

  2. #2
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747
    Ik maak gebruik van HTTPRio, maar weet niet of dit al in D7 aanwezig is.
    Delphi is great. Lazarus is more powerfull

  3. #3
    Deze is aanwezig in Delphi7 en ook daar heb ik al naar gekeken. Helaas lukt het me niet om de link te leggen tussen voorbeelden die ik download en de hulp functie en mijn eigen project.

  4. #4
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747
    Wat ik doe is een WSDL import maken vanaf de server (kijk even naar de settings van deze post). Hierin staan functies / procedures, die je gebruikt om een request te maken.

    Ik sluit net mijn ontwikkel sessie af om je een voorbeeld te sturen. Maar met de import kom je al een heel eind.
    Delphi is great. Lazarus is more powerfull

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •