Results 1 to 3 of 3

Thread: refactor probleem

  1. #1
    Reader
    Join Date
    May 2002
    Location
    Holland
    Posts
    3,382

    refactor probleem

    Refactoring (en find references) lijkt alleen te werken voor units die in de .dpr staan.
    Weet iemand of hier een oplossing voor is, zodat het werkt voor alle units?
    Ik minimaliseer meestal de units in de dpr.

  2. #2
    Fornicatorus Formicidae VideoRipper's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Vicus Saltus Orientalem
    Posts
    5,708
    Nee en dat is eigenlijk wel logisch ook: de IDE is wel "Intelligent", maar ook weer niet zo
    intelligent dat hij alle code gaat parsen (en dus de uses van iedere unit af gaat).
    Wanneer een unit niet in de DPR staat, dan komt hij ook niet voor in de project manager
    overigens en het zou me niets verbazen als er meer dingen zijn die dan niet werken.

    Oorspronkelijk had ik ook het idee van zo min mogelijk in de uses van iedere unit (dit
    vind ik nog steeds gelden), maar ook in de DPR, maar door dit soort bijwerkingen ben
    ik daar maar van afgestapt (en echt programmeren in de DPR) doe ik toch al niet, dus
    echte voor- of nadelen heb ik er niet van als hij wat groter is.

    Uiteraard geldt dit alleen voor units die specifiek bij het project horen, SysUtils e.d. of
    andere (eigen) generieke units zet ik niet in de DPR (maar die zou je ook niet aan willen
    passen natuurlijk).
    Last edited by VideoRipper; 03-May-18 at 12:58.
    TMemoryLeak.Create(Nil);

  3. #3
    Ik heb in Tokyo Update 3 het probleem dat find references gelijk een exception geeft. Iemand een idee ?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •