Niet direct een Delphi vraagje maar (Borland/Codegear/Embarcaero) C++.

Ik heb een Delphi programma wat met SOAP over https communiceert met een server, maar alle verwerking en communicatie zit in routines in een dll - de huidige versie is van 2012. Die is ooit in dit project gemaakt, ik heb de code gelukkig teruggevonden, maar die blijkt van 2010 te zijn - en C++.

Nu zijn er mogelijk problemen met de beveiligde verbinding: ik moet overstappen naar TLS 1.2 en ik weet niet of die al in deze versie sis besloten; de kans is aanwezig dat dat niet het geval is. Dus moet ik de .dll herbouwen. Op zich geen probleem, ware het niet dat in de code expliciet is opgenomen:

Code:
#pragma link "libeay32.lib"
#pragma link "ssleay32.lib"
Kennelijk is het project erop ingericht dat de libraries statisch gelinked worden.

Die bestanden zijn er wel, OpenSSL098 van 2011. dus (te) oud, en dus kan de gevraagde TLS 1.2 ontbreken - wat ik nu nodig heb. Dus ik wil nieuwe versies gebruiken.
Ik kan echter alleen een libeay32.lib vinden (recent) maar geen ssleay32.lib (wel .dll van beide).

Nu hoef ik niet de meest recente versies te hebben (liever niet, zelfs, omdat ik nog moet ontwikkelen in een 32-bit XP omgeving), als er maar TLS1.2 in zit. Helaas ontbreekt de tijd en kennis om die libraries zelf aan te maken. Heeft iemand een link naar deze bestanden, of een suggestie zonder (al te grote) wijzigingen in de code?