Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 16 to 18 of 18

Thread: Taborder instellen

  1. #16
    Quote Originally Posted by luigi View Post
    Ben ik op zich met je eens alleen had het instellen van de taborder ook wel iets makkelijker gekund zonder gebruik te hoeven maken van 3th party tools.
    Wat is er mis om met rechts op een container (of form) te drukken en dan te kiezen voor "Tab Order..." (zoals ik al eerder aangaf)?
    Dat geeft een makkelijke manier om binnen dat container de tab order te wijzigen.

  2. #17
    Dat kan toch ook? rvk liet het schermpje al zien. Dat is gewoon onderdeel van Delphi. Het enige nadeel (misschien) is dat het alleen het instellen van de volgorde binnen één parent kan doen, terwijl die andere schermpjes een boom van je hele scherm laten zien. Maar of dat nou een voordeel is... in de praktijk is de tabvolgorde toch binnen één parent vastgelegd (je kan niet zomaar heen en weer tabben tussen controls in verschillende panels of groupboxen), en zo'n lange lijst maakt het misschien alleen maar lastiger. Ik heb het schermpje nooit als beperkend ervaren.
    1+1=b

  3. #18
    Waarschijnlijk is het een kwestie van smaak. Ik vind het zelf een beperking om de volgorde per parent te moeten instellen.

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •