Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 16 to 20 of 20

Thread: Tokyo maakt grote exe bestanden

  1. #16
    Ja, ik heb de 'Starter' edition maar ik begreep dat de opvolger maar een jaar geldig was. Die kon inderdaad meerdere platforms aan maar er zaten ook weer wat haken en ogen aan dus besloot ik daar nog even niet voor te kiezen. Ik heb Starter 10.2.3.

  2. #17
    Ja, Starter heeft inderdaad geen mobile. Volgens mij bestaat Starter nu ook niet meer.

    De Community Edition License is inderdaad een jaar geldig maar je kunt die wel gewoon elke jaar weer opnieuw aanvragen (als je nog aan de voorwaarden voldoet).

    Ik geloof niet dat er verder nog iets anders is waardoor de Community Edition minder kan ofzo.

    PS. Bij de Starter Edition had je ook de voorwaarden dat je er niet meer dan €5.000 mee mocht verdienen per jaar. De "haken en ogen" die dus aan de Community Edition hangen, hingen ook aan de Starter Edition volgens mij.

  3. #18
    Ik had er wat over gelezen - weet niet meer waar en ik doe liever geen ondoordachte dingen. Ik heb hem nu wel gedownload.
    Doordat ik een mail kreeg van Barnsten die me feliciteerde met de installatie van een 30 dagen trial ben ik eens gaan zoeken wat ik nu werkelijk geïnstalleerd had en ze ook een mailtje gestuurd. Het foutje zat bij hen maar zodoende kwam ik de info tegen. Ook heeft het een schone installatie nodig... kan ik weer opnieuw beginnen. Maar in een dolle bui zal ik er eens aan denken!

  4. #19
    Het kan wel met de community edition, maar er zijn nogal wat handmatige stappen nodig om dat aan de praat te krijgen. Er zit o.a. een video bij die uitlegt wat je moet doen. Weet ik niet uit ervaring, maar een collega heeft het geprobeerd (en werkend gekregen), en vertelde me dat toevallig afgelopen week.
    1+1=b

  5. #20
    Dat bedoel ik met die 'haken en ogen' - Het zit er toch niet in dat ik iets ga verdienen met mijn progs want er worden plaatjes in gebruikt die ik niet zelf heb getekend en in een ander zitten weer teksten niet van mezelf (overigens wel met toestemming)... Dus ik wacht er nog even mee...

    Quote Originally Posted by GolezTrol View Post
    Het kan wel met de community edition, maar er zijn nogal wat handmatige stappen nodig om dat aan de praat te krijgen. Er zit o.a. een video bij die uitlegt wat je moet doen. Weet ik niet uit ervaring, maar een collega heeft het geprobeerd (en werkend gekregen), en vertelde me dat toevallig afgelopen week.

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •