Results 1 to 6 of 6

Thread: Standaard openen units bij openen project

  1. #1

    Standaard openen units bij openen project

    Hallo, elke keer als in een groot project open opent delphi ook (bijna) alle units, dit deed ie eerst niet, ik had een grote wijziging doorgevoerd en had daarom veel units en forms open. Als ik nu delphi sluit en weer start en daarna het project open opent ie deze (+/- 80 units). Heb al alle units gesloten, project opgeslagen, daarna weer geopend maar hij blijft het doen. Bloedirritant... Weet iemand waar Delphi (Seattle) deze gegevens opslaat ?

    Alvast dank..


    Thanks, Frank

  2. #2
    Ik heb wel Berlin maar wat heb je onder opties staan onder "Autosave options">"Project desktop" en "Editor files"?

    Als dit niet aanstaat kan het zijn dat de vorige keer dat het wel aangestaan heeft al je units open had. Die worden dan geladen. Maar omdat de nieuwe stand niet meer opgeslagen wordt, blijft ie ze openen bij openen van je project.

    Click image for larger version. 

Name:	TYJcbht.png 
Views:	74 
Size:	13.9 KB 
ID:	7806

  3. #3
    Quote Originally Posted by rvk View Post
    Ik heb wel Berlin maar wat heb je onder opties staan onder "Autosave options">"Project desktop" en "Editor files"?

    Als dit niet aanstaat kan het zijn dat de vorige keer dat het wel aangestaan heeft al je units open had. Die worden dan geladen. Maar omdat de nieuwe stand niet meer opgeslagen wordt, blijft ie ze openen bij openen van je project.

    Click image for larger version. 

Name:	TYJcbht.png 
Views:	74 
Size:	13.9 KB 
ID:	7806

    Heb daarmee net ff gestoeid maar hij blijft die units openen. Ik heb nu gewoon de (myproject).dsk weggegooid en nu gaat het goed ! Daar slaat delphi het dus op....

    Bedankt voor het meedenken,

    Groeten, Frank

  4. #4
    Fornicatorus Formicidae VideoRipper's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Vicus Saltus Orientalem
    Posts
    5,708
    Quote Originally Posted by purgie View Post
    Ik heb nu gewoon de (myproject).dsk weggegooid en nu gaat het goed ! Daar slaat delphi het dus op....
    Ja dat klopt, maar dan nog moet het vinkje van Rik werken; het lijkt me dan een bugje.
    TMemoryLeak.Create(Nil);

  5. #5
    Ik denk eerder een corrupte .dsk file.

  6. #6
    mov rax,marcov; push rax marcov's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Ehv, Nl
    Posts
    10,357
    Klein detail wellicht: Units geopend tijdens debuggen worden gesloten als debuggen afgelopen is.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •