Page 3 of 6 FirstFirst 1 2 3 4 5 ... LastLast
Results 31 to 45 of 76

Thread: Delphi Meetup bij Coolblue: Behind the Scenes Delphi - 29 november

  1. #31
    Het is me helaas niet gelukt om wat te regelen dus ik ben er niet bij (duct tape schijnt niet te mogen heb ik gehoord )

  2. #32
    Fornicatorus Formicidae VideoRipper's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Vicus Saltus Orientalem
    Posts
    5,708
    Dat vind ik jammer @Luigi.
    Vergeet je ze bij Coolblue niet te informeren zodat iemand anders op jouw plek kan zitten?

    Wat ik mij nog kan herinneren van de Weena (ben er al 15 jaar niet meer geweest ofzo), is dat je daar niet kan parkeren.
    Kan iemand hier uitsluitsel over geven (@Jos)?
    TMemoryLeak.Create(Nil);

  3. #33
    had ook vast ff gegoogeled en volgens mij is er nu een parkeergarage van q park.

    Maar hopelijk heeft Jos uitsluitsel.

  4. #34
    Parkeren langs de straat is geen optie, maar er zijn verschillende parkeergarages in de buurt.
    Central Plaza Parking is de dichtstbijzijnde. Die zit recht onder het kantoor. Hij is wel wat krap, dus als je een Hummer hebt moet je dat niet doen.
    Q-Park Weena is vlak om de hoek, Parkeergarage Kruisplein vlak onder de andere hoek. Voor de rest moet je een paarhonderd meter lopen.

    Ik heb er zelf overigens weinig ervaring mee, want ik ga altijd naar een P&R en neem vanaf daar de tram.

    Bijvoorbeeld
    Vanuit het oosten: P&R Alexander (langs de A20), sprinter naar Centraal
    Vanuit het zuiden: P&R Slinge, metro naar Centraal (of richting Den Haag)
    Ik sta zelf op P&R Noorderhelling en neem tram 23.
    1+1=b

  5. #35
    Quote Originally Posted by PiSymbol View Post
    Ik ben er ook bij.
    Helaas heb ik moet afzeggen bij Coolblue door drukte op mijn werk. Iedereen een super fijne bijeenkomst toegewenst.
    Onmogelijk... Is geen feit, maar een mening.

  6. #36
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747
    Oei, de fanbase krimt weer....
    Delphi is great. Lazarus is more powerfull

  7. #37
    Had me ook een tijdje geleden ingeschreven, wacht alleen nog op de detail informatie O
    Nederlandse Firebird Nieuwsgroep
    Hoe meer je weet, hoe meer je beseft hoe weinig je weet.

  8. #38
    Helaas mannen, ik moet ook afzeggen, het is een beetje druk in Apada-Land . Veel plezier donderdag!
    Marcel

  9. #39
    Fornicatorus Formicidae VideoRipper's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Vicus Saltus Orientalem
    Posts
    5,708
    Quote Originally Posted by ArnoBrinkman View Post
    Had me ook een tijdje geleden ingeschreven, wacht alleen nog op de detail informatie O
    Misschien goed om even contact op te nemen: detailinformatie staat in de uitnodiging (maar ook hier).
    Controleer ook even je spam-box, de uitnodiging werd verstuurd vanaf connexys.nl met als onderwerp "You're in!"

    Als je geen uitnodiging hebt gekregen zal er iets misgegaan zijn, denk ik (of je bent "Not in").
    Last edited by VideoRipper; 27-Nov-18 at 16:41.
    TMemoryLeak.Create(Nil);

  10. #40
    Quote Originally Posted by VideoRipper View Post
    Misschien goed om even contact op te nemen: detailinformatie staat in de uitnodiging (maar ook hier).
    Controleer ook even je spam-box, de uitnodiging werd verstuurd vanaf connexys.nl met als onderwerp "You're in!"

    Als je geen uitnodiging hebt gekregen zal er iets misgegaan zijn, denk ik (of je bent "Not in").
    De "You're in" heb ik ontvangen, maar daarin stond:
    We'll let you know the specifics at a later time, but for now write down the following in your calendar:
    Daarom verwacht ik nog meer informatie, maar als ik jou begrijp is dat niet het geval?
    Nederlandse Firebird Nieuwsgroep
    Hoe meer je weet, hoe meer je beseft hoe weinig je weet.

  11. #41
    Fornicatorus Formicidae VideoRipper's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Vicus Saltus Orientalem
    Posts
    5,708
    Ah nee, dan klopt het gewoon; er is niets meer te melden inderdaad.

    Het kan best zijn dat er nog een e-mailtje nakwam, met daarin een link naar de details
    op de website, maar die heb ik wellicht weggegooid en alleen de link (en het "You're in"
    mailtje in mijn LookOut™-agendapunt gestopt).

    Het belangrijkste staat in ieder geval in dat mailtje: "What?", "Where?" en "When?"

    [EDIT]
    Nou, geloof het of niet (volgens mij zitten ze gewoon mee te lezen daar bij Coolblue):
    er komt net een mailtje binnen met details over a.s. donderdag.
    Last edited by VideoRipper; 27-Nov-18 at 17:51.
    TMemoryLeak.Create(Nil);

  12. #42
    Vergeet je ze bij Coolblue niet te informeren zodat iemand anders op jouw plek kan zitten?
    Ja, ik had een mailtje aan Naomi gestuurd.

    Wel jammer dat ik er nu waarschijnlijk nooit achter kom waarom er geen kbmmw is gebruikt...

  13. #43
    Wel jammer dat ik er nu waarschijnlijk nooit achter kom waarom er geen kbmmw is gebruikt...
    ik vraag me af of je er achter was gekomen als je er wel bij was . Maar jammer Louis.

  14. #44
    Ik vraag me af of je er achter was gekomen als je er wel bij was
    Waarschijnlijk niet Ik vind kbmmw echt super op technisch vlak, qua marketing en documentatie mag het wel "iets" beter. Ik kan me voorstellen dat bedrijven daarom voor een andere keuze gaan. Waar ik alleen zo ontzettend nieuwsgierig naar ben is of de keuze voor een ander middleware framework, komt door een technisch beperking in kbmmw of door iets anders, bijvoorbeeld de leercurve.

  15. #45
    mov rax,marcov; push rax marcov's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Ehv, Nl
    Posts
    10,357
    Quote Originally Posted by luigi View Post
    Wel jammer dat ik er nu waarschijnlijk nooit achter kom waarom er geen kbmmw is gebruikt...
    Heeft Benno dat niet de vorige keer al gevraagd?

Page 3 of 6 FirstFirst 1 2 3 4 5 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •