Results 1 to 5 of 5

Thread: kbm Behind the Scenes Delphi Continued

  1. #1
    Reader
    Join Date
    May 2002
    Location
    Holland
    Posts
    3,382

    kbm Behind the Scenes Delphi Continued

    // User Abuse - thread continued

  2. #2
    Misschien eens een KBM sessie door Benno laten houden ?

  3. #3
    Misschien eens een KBM sessie door Benno laten houden ?
    Hij staat op het lijstje jongens ... al een poosje. Ook iets van een cursus of andere manier om mensen vlot op gang te helpen.

    Benno is alleen een beetje erg druk momenteel door werk en prive omstandigheden. Dus ik verwacht dat daar pas volgend jaar iets van terecht gaat komen. Intussen probeer ik mensen hier of eventueel 1 op 1 zo goed mogelijk te helpen.

    Met een beetje mazzel een paar dagen rust tussen kerst en nieuw, dan probeer ik een aanzet te maken voor een vragenlijst om een indruk te krijgen wat mensen zouden willen. Er zijn intussen een paar mensen van hier professioneel met kbmMW aan de gang, ik weet van een aantal die de codegear editie gebruiken en van wat mensen die evalueren. Ben benieuwd of die een overlap hebben in interesses / vragen zodat er een dag te organiseren is waar ze allemaal wat aan hebben.

  4. #4

  5. #5
    Senior Member ErikB's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Biddinghuizen
    Posts
    509
    @Benno
    Ik zal er heel erg blij mee zijn !
    Als we ergens samen kunnen komen met gelijkgestemden en het is onontkoombaar om een ruimte te moeten afhuren, dan heb ik geen probleem om een bijdrage daar aan te leveren. Een vergoeding voor je werk zou ook op z'n plaats zijn.

    Eén ding is heel belangrijk : jouw lopende zaken (ook privé) gaan voor !
    Erik

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •