Results 1 to 5 of 5

Thread: Certificaatfout NLDelphi

  1. #1

    Certificaatfout NLDelphi

    Aihai, het certificaat van NLDelphi is ongeldig.
    Blijkbaar staat er een andere URL geregistreerd op dit certificaat.

    Certificaat is vandaag uitgegeven dus ik denk dat er met het plaatsen iets niet goed gegaan is.

  2. #2
    Quote Originally Posted by Firefox
    Uw verbinding is niet beveiligd

    De eigenaar van www.nldelphi.com heeft zijn of haar website niet juist geconfigureerd.
    Om uw gegevens tegen diefstal te beschermen, heeft Firefox geen verbinding met deze website gemaakt.

    www.nldelphi.com gebruikt een ongeldig beveiligingscertificaat.
    Het certificaat is alleen geldig voor hoogoverwezep.nl. Foutcode: SSL_ERROR_BAD_CERT_DOMAIN
    Bart

  3. #3
    Het werkt weer

  4. #4
    Het was inderdaad al snel weer opgelost. Er stonden twee jobs om certificaten te verversen en blijkbaar had de verkeerde deze keer gewonnen . Gelukkig wist Benno mij via Whatsapp wakker te krijgen, dus was alles snel weer online.
    Marcel

  5. #5
    Misschien een keer op een regenachtige zondag ook de protocollen en cipher op de server nakijken? Ik krijg namelijk een melding dat de website oude versleuteling ondersteund en daardoor in de server vatbaar voor SSL attacks (bijvoorbeeld SSL 2.0 en 3.0 worden ondersteund door de server, alleen zijn al een tijdje end-of-life). Zie ook SSL Labs: https://www.ssllabs.com/ssltest/anal...w.nldelphi.com

    Is handig tooltje voor: https://www.nartac.com/Products/IISCrypto/ (Ik zou alleen TLS 1.1 en 1.2 aanzetten (eventueel ook 1.3 als dat mogelijk is)).

    Mocht je er hulp bij nodig hebben stuur dan even PM.
    Last edited by WhatJac3; 20-Aug-19 at 19:01. Reason: update over TLS 1.3

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •