Results 1 to 5 of 5

Thread: Menu voor Windows

  1. #1

    Menu voor Windows

    Weten jullie of er een menusysteem is voor Windows.

    In de goede oude Novell-tijd had je bijvoorbeeld Saber Menu. Ik sta nu voor de klas en mij is gevraagd om het een en ander af te schermen zodat kinderen de desktop niet overhoop gooien, iconen wissen, onbevoegd het internet op gaan, enz.
    Een menu dus. Nu valt alles te programmeren, maar misschien hoef ik het wiel niet opnieuw uit te vinden.

    Avinash.

  2. #2
    Ik heb weleens van die shell vervangers gebruikt voor windows. Ik kan me nog herinneren dat Talisman bepaalde dingen kan afschermen. Ook heb je daar leuke thema's voor de kinderen. Ik weet niet meer waar ik hem vandaan heb gehaald, je kan het vast wel bij een zoekmachine vinden.

  3. #3
    Frank
    Guest
    Heb je ooit weleens gehoord van poledit? staat gewoon standaar op de Windows CD.
    Hiermee kun je bijv. alle iconen op de desktop verbergen, of bijv. IE uitschakelen. Ik gebruik het al jaren, en het bevalt super!

    Veel succes,

    Frank

  4. #4
    Heb even gekeken bij Talisman. Is inderdaad heel er mooi, maar je hebt er min. een Pentium 300 voor nodig. En dat is voor onze (en de meeste andere scholen) nog een beetje te hoog gegrepen. (We pleuren liever bommen op Irak (en dus op Iraakse kinderen) dan dat we goed investeren in onze eigen toekomst)

    Ga nu poledit even bekijken.

    Bedankt voor de tips,

    Avinash.

  5. #5
    Verplaatst naar de koffiehoek
    Marcel

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. De naam van dit type menu
    By AllRound in forum Algemeen
    Replies: 5
    Last Post: 08-Oct-04, 14:32
  2. Replies: 6
    Last Post: 02-Jul-03, 22:03
  3. Dynamisch menu
    By hughes in forum Algemeen
    Replies: 9
    Last Post: 05-Mar-02, 10:39

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •