Page 3 of 3 FirstFirst 1 2 3
Results 31 to 32 of 32

Thread: Webservice (download)

  1. #31
    Fornicatorus Formicidae VideoRipper's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Vicus Saltus Orientalem
    Posts
    5,708
    Ik begin het vermoeden te krijgen dat @wink alleen wil weten hoe hij erachter komt wat er ge-GET of ge-POST wordt door een formulier en dat wij er veel te veel achter zoeken. Ik heb het al eerder gevraagd (twee keer al zelfs): met welke tools ben je bezig, dan kunnen we gericht antwoord geven. Tot op heden hoor ik diverse technologieën in dit draadje voorbij komen, maar TS heeft nog steeds geen eenduidig antwoord gegeven.

    [EDIT]
    Drie keer zelfs:

    Quote Originally Posted by VideoRipper View Post
    Binnen welke omgeving?
    Quote Originally Posted by VideoRipper View Post
    En je wilt dit in Delphi doen?
    Quote Originally Posted by VideoRipper View Post
    En toch ben ik (nog steeds) benieuwd met welke tools TS dit allemaal wil (of kan) gaan doen.
    TMemoryLeak.Create(Nil);

  2. #32
    ik begrijp ook niet helemaal wat je nu exact wilt - Delphi is bruikbaar voor web, maar zou persoonlijk echt eens een paar dagen php leren, en de basis daarin maken. Ik heb het idee dat je door dit met Delphi te willen doen echt veel te moeilijk zal maken voor hetgeen je wilt doen.. Ik heb dit topic al een aantal keren door gelezen, maar begrijp nog steeds niks wat je nu exact wilt doen..

    Misschien is het beter om in plaats van te vragen hoe je dit in Delphi doet - gewoon uit te leggen wat je exact wilt bereiken - buiten de gebruikte server/programmeer/script-taal.. Ik wil je gerust helpen met php/ruby/python/javascript (nodejs).. er zijn zoveel web mogelijkheden die 10x sneller / makkelijker / beter? zijn dan dit allemaal in Delphi te willen doen

Page 3 of 3 FirstFirst 1 2 3

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •