Results 1 to 3 of 3

Thread: TDBRichViewEdit (RichView.com) merge fields

Hybrid View

  1. #1

    TDBRichViewEdit (RichView.com) merge fields

    Hallo hallo,

    Ben voor het eerst bezig met de TDBRichViewEdit van RichView.com maar het is me niet duidelijk hoe ik merge fields als text zichtbaar kan maken. Ik wil dus zoiets zien als <<FirstName>>.

    Iemand een idee?

    Bijvoorbaat dank!

  2. #2
    Ik ken het component niet, maar hun documentatie zegt op het eerste gezicht niets over 'merge fields'. Bedoel je 'checkpoints'?

    Die zijn zichtbaar te maken door rvoShowCheckpoints op true te zetten de Options, of door een OnDrawCheckpoint event te implementeren.
    1+1=b

  3. #3
    Dat lijkt niet de oplossing te zijn. Ik ben zelf ook niet zo bekend met dit component en het kan redelijk veel, dus misschien moet ik er iets dieper induiken.

    Ik probeer een HelpNDoc (SQLite database) bestand uit te lezen in mijn eigen applicatie en ik kan in mijn sql browser zien dat er op de plaats van een afbeelding een GUID staat (de primaire sleutel van de afbeelding in de HelpNDoc library items). Ik vermoed dat er tijdens het renderen een soort van merge plaats vind in HelpNDoc. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om die GUID zichtbaar te krijgen in mijn RichView (HelpNDoc gebruikt ook de RichView). Ik heb al met redelijk wat properties gespeeld, maar zonder resultaat.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •