Results 1 to 2 of 2

Thread: SDK files for iOS 14 are all 0 bytes

  1. #1

    SDK files for iOS 14 are all 0 bytes

    Dag,
    Delphi 10.4.1
    Bij het compileren van een FireMonkey-app voor iOS zegt de linker dat de bestanden in de SDK-map voor iPhoneios14 leeg zijn.

    Klopt, de hele directorystructuur staat er, en zelfs van alle bestanden zijn entries voorbereid, maar alle bestanden zijn leeg.

    Ik heb Delphi 10.4.1 opnieuw geinstalleerd, effect is hetzelfde.
    Nu vermoed ik dat die bestanden zouden moeten worden gevuld vanuit de Mac (via PAserver), maar kennelijk gebeurt dat niet.
    Verbinding met Mac is okay, maar als ik in de SDK-manager vraag om een update van de local file cache is-ie meteen klaar. Er wordt geen bestand bijgewerkt.

    Op de Mac is de betreffende directory(ik denk dat dat de betreffende directiory is) ook leeg.

    Hoe krijg ik die directory weer gevuld? Iets met XCode?
    Of hoe zeg ik tegen de Delphi SDK-manager dat-ie ios 13.4 moet gebruiken? Die bestanden zijn wel gevuld, maar ik krijg nergens de optie te kiezen voor iOS 13.4,
    alleen iOS14.

    Any insights?

    tia!
    John

  2. #2
    Hallo John,

    Het lijkt erop dat Apple wijzigingen heeft aangebracht waardoor het linken op dit moment niet werkt. Het advies voor nu is om Xcode 11.7 te downloaden en de iOS 13.7 SDK te importeren. Het issue is bekend zie dit item op quality center:
    https://quality.embarcadero.com/browse/RSP-31014

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •