Results 1 to 2 of 2

Thread: Grijs scherm bij preview report Fastreport 6 laatste versie

  1. #1

    Grijs scherm bij preview report Fastreport 6 laatste versie

    Zijn er meer mensen die plotseling last hebben van het tonen van een grijs vlak bij rapporten na het updaten naar de laatste versie van Fastreport 6 naar versie 6.8.5?

    Ik gebruik een custom Preview, deze werkt als jaren naar wens. Maar sinds de update van FR6, krijg ik van klanten terug dat de reports een grijsvlak laten zien. Als men dan print, word het rapport gewoon geprint.

    Zet ik bij Onactivate van de Preview module onderstaande code, dan krijg ik het rapport wel te zien in de customPreview.

    dit kwam ik bij toeval tot ontdekking door wat op knoppen te klikken. Stuur ik de code 1 maar, dan werkt het niet. Pas na 2 maal werkt het

    Code:
      CustomPreview.ZoomMode := zmWholePage;
      CustomPreview.Prior;
      CustomPreview.ZoomMode := zmWholePage;
      CustomPreview.Prior;
    Gebruik ik de default Preview van FastReport, dan word het rapport netjes weergegeven.



    In de code van de preview module heb ik niets aangepast, alleen FastReport geupdate naar de laatste versie 6.8.5.

    Zijn hier meer mensen die daar last van hebben?

  2. #2
    Zo te lezen hebben ze wel iets aangepast aan de preview functionaliteit. Misschien dat dit de oorzaak is dat jouw custom preview niet meer werkt.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •