Results 1 to 3 of 3

Thread: Display port issue

  1. #1

    Display port issue

    Hallo hallo,

    Een tijdje geleden heb ik een https://www.gigabyte.com/nl/Graphics...MING-OC-6GD#kf aangeschaft met het idee om 3 monitoren aan te sluiten via de display port. De kaart zelf bevat 3 display porten en 1 hdmi aansluiting. Nu is de horizontale afstand tussen de display/hdmi poorten dusdanig klein dat ik tot nu toe geen kabels heb kunnen vinden waarbij ik drie monitoren tegelijkertijd kan aansluiten. Ik moet erbij zeggen dat de kabels die ik gebruikt heb display port->HDMI waren en dus misschien breder zijn dan display port->display port.

    Heeft iemand misschien een suggestie hoe ik dit oplos?

    p.s. Ik heb al een ticket aangemaakt bij de fabrikant, maar dat duurt 3 tot 7 dagen voor ik antwoord krijg

    Bij voorbaat dank!

  2. #2
    Counting your refs Paul-Jan's Avatar
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    Lage Zwaluwe
    Posts
    2,160
    Overstappen op een displayport->hdmi kabel met een smallere footprint aan de displayport kant dan je nu gebruikt . Ik verwacht van de fabrikant ook niet meer dan misschien een linkje naar een aanbevolen kabel, jij wel?

    Kun je een linkje of foto posten van de kabel die je nu gebruikt?

    Dat moet vast smaller kunnen, ook al zijn die verloopstukjes ook in mijn ervaring vaak net een mm of 2 breden dan een gewone displayport kabel. En anders wordt het toch een displayport hubje, displayport->displayport naar dat hubje, en dan van daaruit door naar je hdmi monitoren.

  3. #3
    Overstappen op een displayport->hdmi kabel met een smallere footprint aan de displayport kant dan je nu gebruikt
    Het is alleen lastig zoeken online, omdat de breedte van de stekker niet gegeven is

    Ik zag vandaag wel een kabel op het werk die redelijk smal leek te zijn, die ga ik morgen even proberen.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •