Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 15 of 17

Thread: Vaccinloos

  1. #1
    Reader
    Join Date
    May 2002
    Location
    Holland
    Posts
    3,382

    Vaccinloos

    een vrij en gelukkig vaccinloos nieuwjaar gewenst :-)

    edit: voor de pro-vaxxers: ik sterf liever in mijn eigen longpus of krijg liever de kogel dan dit rna vaccin te nemen. verder ga ik er niet op in. educate before you vaccinate.

  2. #2
    Quote Originally Posted by EricLang View Post
    ... vaccinloos
    ???
    Ik werk op een COVID unit (inmiddels 7 van mijn 17 patiënten overleden sinds de uitbraak op die afdeling in december), dus ik kan niet wachten op mijn vaccinatie.

    Bart

  3. #3
    Ik wacht ongeduldig maar gelaten op mijn vaccinatiebeurt ...

  4. #4
    mov rax,marcov; push rax marcov's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Ehv, Nl
    Posts
    10,357
    Beste wensen!

    Ik zit niet in de risico of essentiële groep(*), dus het zal nog even moeten wachten.

    (*) In tegenstelling tot pest en cholera epidemieën in de Middeleeuwen, toen was de brouwerij en alles wat er aan vast zat cruciaal :-)

  5. #5
    Ik word liever een via 5G door Bill Gates bestuurde zombie dan dat ik een kogel door m'n hoofd krijg of verdrink in longpus, dus ik kijk reikhalzend uit naar m'n vaccinatie. Maar goed, ieder z'n mening.
    1+1=b

  6. #6
    educate <> google/FB/Twitter/Insta/Tiktok

    Bart

  7. #7
    Quote Originally Posted by EricLang View Post
    educate before you vaccinate.
    Precies, dat zal ik ook doen.
    Tot nu toe nog geen reden gevonden om het niet te laten doen (anders dan de broodjeaapverhalen die allemaal weerlegd zijn).

  8. #8
    Soms denk ik wel eens dat we maar gewoon moeten stoppen met het rijksvaccinatieprogramma.
    Dan loopt de kindersterfte tenminste weer op naar vooroorlogse waardes.
    Bij het ontbreken van groepsimmuniteit zullen dan ook de freeriders aan den lijve mogen ondervinden hoe fijn poliomyelitis, diphterie, kinkhoest, tetanus en niet te vergeten rubella tijdens de zwagerschap is.
    De huidige generaties van na ca. de 60-er jaren hebben deze ellende allemaal niet meer meegemaakt.
    Klappen voor de zorg, dat kunnen ze wel, mooi op FB zodat ze zelf weer veel likes krijgen.
    Maar wel straks er schande van spreken (of overgaan tot geweld tegen zorgmedewerkers) omdat je vrouw, nicht, moeder of dochter niet binnen 6 weken geopereerd kan worden aan de zojuist ontdekte borstkanker.

    Wij lopen in de zorg zo langzamerhand met de tong op de schoenen, de rek is er volledig uit.
    Het enige alternatief voor vaccineren is allemaal COVID-19 krijgen: verwacht dodental ruim over de honderdduizend alleen al direct aan de COVID-19 om nog maar te zwijgen over de collaterale schade door het volledig ineenstorten van de zorg.

    Nee, laat de boel maar gewoon dooretteren of ga lekker freeriden (anderen die zich wel laten vaccineren lopen dan wel de risico's op bijwerkingen, maar dikke ikke niet, en door de groepsimmuniteit krijg ik dan leker toch geen COVID-19: e.e.a. vergezeld van een falanx rigidis (DIP+PIP dig III van de dominate hand)).
    En mocht je toch COVID-19 krijgen, dan heb je natuurlijk wel RECHT op een IC plek hè?
    Freeriders hebben namelijk alleen rechten (feesten, zuipen, rellen). Plichten zijn er voor anderen.

    Bah.
    Last edited by Bart B; 03-Jan-21 at 19:47. Reason: syntax error door ontbrekend haakje

  9. #9
    Ook hier iemand die zich laat vaccineren zo snel dat kan.

    Jammere van die anti's is dat ze er kennelijk geen problemen mee hebben dat ze anderen besmetten. Maar goed hoe serieus moet je mensen nog nemen die sites quoten die ook beweren dat de aarde plat is.

    Hopelijk zijn we na vaccinatie snel van dat shit virus af en kan alles weer wat normaler worden.

  10. #10
    En mocht je toch COVID-19 krijgen, dan heb je natuurlijk wel RECHT op een IC plek hè?
    Freeriders hebben namelijk alleen rechten (feesten, zuipen, rellen). Plichten zijn er voor anderen.
    Helemaal mee eens Bart.

    Ze zouden de groep die overal schijt aan hebben moeten registreren. Krijgen ze covid dan zieken ze hun "griepje" maar fijn thuis uit. Maar ja voor een groot deel is dat dezelfde groep die loopt te mekkeren over privacy. Anoniem overal schijt aan hebben (wel de lusten niet de lasten) is nu eenmaal veiliger. Dus registreren gaat hem in NL zeker niet worden.

  11. #11
    Reader
    Join Date
    May 2002
    Location
    Holland
    Posts
    3,382
    genoeg nldelphi te verlaten. @Golez, wil je me a.u.b. verwijderen?
    Last edited by Anoniem; 03-Jan-21 at 22:54.

  12. #12
    Jammer dat je een vrolijke nieuwjaarsthread wilt kapen voor je nogal geladen (en negatief verwoorde) boodschap, en dan niet het tegengeluid wilt accepteren.
    Helemaal jammer dat dat een reden zou zijn om na bijna 18 jaar (!) ineens te vertrekken.

    Ik zou er nog een nachtje over slapen, maar als je bij je standpunt blijft, dan wordt dat natuurlijk geregeld.
    1+1=b

  13. #13
    @EricLang: Je kunt niet verwachten dat ik niet reageer op een "educate before you vaccinate", daarmee beweer je namelijk dat ik niet "educated" zou zijn.
    Gezien mijn persoonlijke omstandigheden reageer ik dan misschien wat emotioneel, maar het his nou ook weer niet mijn bedoeling om je van dit forum te verdijven.

    Bart

  14. #14
    Reader
    Join Date
    May 2002
    Location
    Holland
    Posts
    3,382
    @Golez: ja besluit staat vast. proef (niet ongevaarlijke) negativitiet bij mensen die ik hoog achtte. het spijt me. graag verwijderen inclusief alle posts wanneer dat mogelijk is. vaart u allen wel.

  15. #15
    OK, ofwel je acht mij gevaarlijk ofwel je achtte me niet hoog (ik hoop het laatste dan maar).

    Bart

Page 1 of 2 1 2 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •