Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 16 to 22 of 22

Thread: Een nieuwe server...

  1. #16
    Bedankt voor de positieve feedbacks, volgens mij zijn we alweer een heel eind op weg. Goed weekend!
    Marcel

  2. #17
    Nope. Ik kan in de brakke mobiele versie nog steeds geen post wijzigen. Hij verwijdert de post gelijk.

    Ik kan bewerken klikken. Dan naar beneden scrollen maar op moment dat ik in de tekst wil klikken om deze te wijzigen wordt direct de delete onop geactiveerd en is de hele post weg.

    Jammer dat de mobiele versie zo alleen werkend is voor bekijken en eerste post maar niet voor bewerken.

  3. #18
    Hoe krijg in nu mijn style weer terug van Mobie naar de standaard style (geen idee hoe die heette), ik zie daar in deze style nergens een optie voor.
    Gelukkig hebben de buttons weer tekst. Hoera!!

    Bart

  4. #19
    Quote Originally Posted by Bart B View Post
    Hoe krijg in nu mijn style weer terug van Mobie naar de standaard style (geen idee hoe die heette), ik zie daar in deze style nergens een optie voor.
    "Full Site" helemaal onderaan.

  5. #20
    Quote Originally Posted by rvk View Post
    "Full Site" helemaal onderaan.
    Joepie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Bart

  6. #21
    Kan er in de mobiele view ook de code-view voor de HIGHLIGHT-tag toegevoegd worden? Op dit moment is CODE-tag wel zichtbaar maar als iemand HIGHTLIGHT=delphi gebruikt is die code totaal niet zichtbaar in de mobiele-view. Dat kan soms heel erg verwarrend zijn.

  7. #22
    Volgens mij is de mobiele view nooit heel erg succesvol geweest. Ook wel begrijpelijk, er is met name in de mobiele wereld wel het één en ander veranderd sinds de laatste update van de forum software .
    Marcel

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •