Results 1 to 6 of 6

Thread: Gedeelte van monitor claimen

  1. #1

    Gedeelte van monitor claimen

    Hallo hallo,

    In het verleden heb ik weleens een productiviteit tool op mijn PC geïnstalleerd (TrogBar van Priacta) die een gedeelte van de monitor leek te claimen. Hiermee bedoel ik dat het altijd op de voorgrond was en dat als een andere applicatie op dezelfde monitor gemaximaliseerd werd, deze alleen de overige beschikbare ruimte in beslag nam. Zeg maar gemaximaliseerd minus dat de oppervlakte van dat tooltje. Nu wil ik iets soortgelijks bereiken maar ik heb echt geen idee waar ik op moet zoeken? Iemand een idee?

    Bij voorbaat dank!

  2. #2
    Silly member NGLN's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Werkendam
    Posts
    5,133
    Als je iets wil doen met het gedeelte dat je wil claimen, dan moet je volgens mij een zgn. Application Desktop Toolbar aanmaken.
    Alleen het desktop verkleinen kan met de parameter SPI_SETWORKAREA in de SystemParametersInfo functie.
    (Sender as TNLDUser).Signature := 'Groeten van Albert';

  3. #3
    TAppBar. Ik maak gebruik van een hele oude versie.
    Maar je kunt dus kijken naar https://github.com/kami-soft/ApplicationDesktopToolbar

  4. #4
    Dat is precies wat ik zocht! Mijn dank is groot

  5. #5
    Daar wordt je als gebruiker toch niet blij van?

    Benieuwd wat je reden is voor zoiets dwingends.

  6. #6
    Daar wordt je als gebruiker toch niet blij van?
    Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik denk wel dat het aantal situaties waarvoor je zo een functionaliteit zou moeten willen gebruiken beperkt is. Bovendien kun je de eindgebruiker zelf laten kiezen of hij gebruik wil maken van deze display mode.

    Ik wil het ook gaan gebruiken voor een productiviteit tool.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •