Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 16 to 19 of 19

Thread: Ontvangen van een mailbericht

  1. #16
    haha...tja zuinige klanten is wat. Ik gebruik het component al jaren naar tevredenheid.
    Ze hebben ook een queue services (gratis bij component) die je in kunt richten om de mail met bepaalde
    interval te versturen. Je kunt dan zeggen alles wat hotmail is 5 mails per seconden enz.
    Dit is vooral gemakkelijk bij bulk mail. Je mail wordt dan eerst als .eml opgeslagen in een queue
    en de service pakt het automatisch op.

    Wat ik doe m.b.t. opstellen mail is FastReport gebruiken. Je maakt je rapport opmaak in FastReport en sla je op
    op disk of in de database. In het systeem heb je wel ergens gedefinieerd welk rapport je gebruikt voor bijv. verzenden
    van een bevestiging. Dan haal je het rapport op, export naar .html en importeert het in het component.
    en verzenden maar.

    Greetz peter

  2. #17
    Senior Member ErikB's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Biddinghuizen
    Posts
    509
    Peter, je gebruikt emailarchitect. Zijn die componenten dan zoveel betrouwbaarder dan de standaard Indy componenten ?
    ( zo te zien alleen voor Windows, ik ontwikkel onder FMX ook voor OSX, da's dan weer jammer )
    Erik

  3. #18
    Hi..ik vind ze betrouwbaarder dan Indy en in combimatie met de queue service was het voor mij optimaal om snel en goed bulk mail te versturen. Ik gebruik het imderdaadvoor Windows maar ook voor unigui web applicaties

  4. #19
    Senior Member ErikB's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Biddinghuizen
    Posts
    509
    dank je Peter.
    ik ga kijken of ik het in ieder geval voor de webacties kan gaan gebruiken.
    Erik

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •