Results 1 to 3 of 3

Thread: Telefoon...

  1. #1
    Member Duiker's Avatar
    Join Date
    May 2020
    Location
    Hamont-Achel (Belgie), Pattaya (Thailand)
    Posts
    55

    Telefoon...

    Omdat mijn Delphi 10.3.3 Community Edition nog maar 48 dagen op de teller had staan, was ik eens aan het kijken of IK dat misschien kan verlengen. Want op de een of andere manier wordt dat bijgehouden. Nu die een of andere manier nog zien te vinden. Eerst maar eens geprobeerd om de licentie op de gewone manier te verlengen. Maar helaas was de licentie afdeling niet bereikbaar. Wat ik ook probeerde. En dus maar eens wat files gedeleted, in het register wat gerommeld, en me suf gezocht. Met geen resultaat. Uiteindelijk, gelukkig, met hulp van dit forum toch nog wat bestanden kunnen deleten. En uiteindelijk kon ik de Community Edition weer installeren. Met 367 dagen op de teller!
    Wat schetst mijn verbazing? Word ik vandaag door een of andere juffrouw gebeld. Of de installatie gelukt was!! Goeie genade. Nou, de installatie is dus wel gelukt. Meteen maar verteld dat ik maar een eenvoudige hobbyist ben. Blijft de vraag wat de juffrouw nou van me wilde. Kijk, nou ben ik een (knappe?) vrijgezel, maar daar belde ze vast niet voor..!

  2. #2
    die registraties worden centraal bijgehouden. Zover ik weet kun je na een jaar gewoon een nieuwe licentie vragen voor de community versie als je nog aan de voorwaarden voldoet.

    Barnsten doet de vertegenwoordiging voor embarcadero in benelux en frankrijk. Veel kans dus dat je Margreet van Muyden aan de lijn hebt gehad.

  3. #3
    Counting your refs Paul-Jan's Avatar
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    Lage Zwaluwe
    Posts
    2,160
    En ter bevestiging: ze bellen afgeronde Community Editions installs inderdaad na (misschien steekproefsgewijs, of afhankelijk van hoeveel ze te doen hebben).

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •