Results 1 to 7 of 7

Thread: Research

  1. #1

    Post Research

    Hello

    I've a question, no more a small request

    Can you do the following for me please; visit: www.infoadvocaten.nl/project_sh then click on "research" and please fill the smal form in.

    It's for a school project and I hope you'll cooperate.

    Thanks in advance,

    C.P.A.



    (PS: Ja Marcel ik weet wat je zeggen wilt doe dat maar persoonlijk op chat vrijdag )
    be prepared!

  2. #2
    5th member of nldelphi
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,127

    Talking

    mmm, Zomaar een vraag Kees, CPA

    Waarom in vredesnaam in het Engels ??? Mocht je het nog niet doorhebben
    we zitten het op een NL forum

    PS. Engelse posts verdwijnen meestal in de prullebak

    Richard
    RLD

  3. #3

    Arrow fout correctie

    Voor alle nederlands vriendelijke gebruikers van NL Delphi::

    Hallo luitjes,

    Ik heb een vraag, nee meer een verzoek eigenlijk.

    Zou je het volgende adres eens willen bezoeken: http://www.infoadvocaten.nl/project_sh/ en dan klikken op "research" vervolgens dat klein formuliertje invullen.

    Ben ik ook weer helemaal blij, het is voor een school project en geen reclame.

    Alvast heel veel dank,

    C.P.A.
    (Kees )
    be prepared!

  4. #4
    Even los van het feit dat het nu een site is van een NLDelphi member, ik verbaas me altijd over het feit dat mensen dit soort vragen beantwoorden, Als je meer vragen stelt zijn dit soort gegevens, zeker in combinatie met een IP adres, veel geld waard. Dus in het algemeen: pas altijd op wat je verteld en kijk niet raar op als je spam krijgt over een onderwerp dat je net in zo'n enquete hebt ingevuld.
    Marcel

  5. #5

    Talking Maak je nie dik

    Ik check nie wie of wat, ik heb alleen de gegevens nodig voor dat onderzoek. Er zijn GEEN andere dingen aan verbonden en privicy blijft gewaarborgd.
    be prepared!

  6. #6

    Re: Maak je nie dik

    Originally posted by admin2002
    Ik check nie wie of wat, ik heb alleen de gegevens nodig voor dat onderzoek. Er zijn GEEN andere dingen aan verbonden en privicy blijft gewaarborgd.
    Waar dient het onderzoek voor? Door wie wordt het uitgevoerd? Waarom wordt het uitgevoerd? Worden de gegevens vertrouwelijk behandeld? En wat wordt er met de gegevens gedaan? Kortom wie,wat,waar,hoe,waarom,etc...

    Zonder zulke belangrijke informatie gaat toch niemand (nou ik kan natuurlijk alleen voor mijzelf spreken) een enquete invullen?

    Kan deze informatie ook niet op die website vinden, krijg overal een '404' niet gevonden melding.

    Succes iig met je onderzoek.

  7. #7

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •