Results 1 to 5 of 5

Thread: Afspelen geluid tijdens telefoongesprek

  1. #1

    Afspelen geluid tijdens telefoongesprek

    Hoi,

    Is het mogelijk om een bepaald geluidsfragment tijdens een telefoongesprek af te spelen zodat dit aan de andere kant van de lijn te horen is?

    Denk aan microfoon services of iets dergelijks maar kan niet echt iets bruikbaars vinden.

  2. #2
    Quote Originally Posted by mrniceguy View Post
    Is het mogelijk om een bepaald geluidsfragment tijdens een telefoongesprek af te spelen zodat dit aan de andere kant van de lijn te horen is?
    Dat lijkt mij helemaal af te hangen van welk telefoonsysteem je gebruikt. En van wie.

    Als je zelf een asterisk voip centrale hebt dan kun je heel wat knoeien daarmee (via een conference call met een geluids-kanaal)

    Als je direct op een KPN lijn o.i.d. zit dan zal het wat moeilijke zijn en zal je telefoontoestel moeten gaan klungelen.

  3. #3
    Het gaat niet om een telefoonsysteem maar om een mobiele telefoon die naar een andere mobiel/telefoon belt en vervolgens een geluid laat horen.

  4. #4
    Ah, dan is het 'telefoonsysteem' dus mobiel
    Je zult dan moeten zoeken naar Android of iOS apps die dat zouden kunnen.
    Ik vraag me echter af of dat in de nieuwste versies wel mogelijk zou zijn.
    In iOS lijkt het me helemaal niet mogelijk en voor Android zou je misschien een rooted phone moeten hebben.
    (het probleem is n.l. dat het injecten van geluid waarschijnlijk restricted zal zijn)

    Een andere optie is je gesprek op handfree te zetten en gewoon een normale app te gebruiken zodat de microfoon het ook weer oppikt.

    Zie https://android.stackexchange.com/qu...e-conversation

  5. #5
    Dank voor de info. Ik ga hiernaar kijken.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •