Delphi 11, iPhone 5s en XR.

De 5s is 4 Inch. met de in delphi standaard aanwezig 4 inch iphone scherm kunnen lay-out met absolute positionering prima gemaakt worden. Op de iPhone 5s komen deze dan overeen met de gewenste lay-out.
Nu heb ik braaf een DevicePresets.xml en Package gemaakt met de nieuwe Tdeviceinfo.AddDevice voor de XR.

3 layouts (main, 4 inch en XR), maar wat ik ook doe in dat geval komt op de XR altijd de 4 inch layout. Als ik die dan weg haalt (over is main en XR) dan krijg in op mijn XR de main lay-out. Met geen mogelijkheid krijg ik de lay-out zoals in de lay-out editor gemaakt is boor de XS op eht scherm.
Als ik de default lay-out maar voor 5.5 inch (te samen met main en XR), dan krijg is de 5.5inch lay-out te zien op de XR.

Of wel wat ik ok doe allen de standaard lay-out werken, en mijn eigen lay-out verschijnen niet, ook al is de resolutie settings in Tdeviceinfo.AddDevice ok en is DevicePresets.xml goed aangepast.

Heeft iemand ook wel eens voor ene iPhone een nieuwe device lay-out gemaakt en kan die mij vertellen wat ik fout doen ?

Met groet