Results 1 to 3 of 3

Thread: Installatie TMS VCL registered components over de trial versie .. errors?

  1. #1

    Installatie TMS VCL registered components over de trial versie .. errors?

    Hey allen,

    delphi is al weer een tijdje geleden , daarom dat ik even wat hulp nodig heb want het zit wat te ver precies. Ik heb de VCL Instrumentation Workshop van TMS Software
    aangeschaft, nadat ik eerst de trial had geïnstalleerd . Ik heb met die trial mijn applicatie ontwikkeld maar ik wil nu de boel gaan compilen met een geregistreerde versie.

    Ik krijg daarbij de foutmelding dat VrControls.dcu en VrSlider.dcu niet worden gevonden. Ik vind deze ook nergens op mijn pc (niet gecompiled?)

    Ik heb de trial versie verwijdert vooraleer de officiele versie te installeren. Ik denk dat ik ergens een path moet aanpassen? is me momenteel niet duidelijk.

    Alvast bedankt voor elke hulp.

    EDIT :
    Ik heb de PAS bestanden van TMS voorlopig even in de folder van de applicatie gezet en dat werkt. Maar de melding van 'Trial version' blijft nog steeds actief. Op de website
    van TMS vermelden ze dat alle bestanden moeten worden verwijderd, maar dat heb ik gedaan en een herinstallatie lost niks op . Wat een gedoe.
    Last edited by bartje; 20-Aug-22 at 16:59.
    whatever you do, you've done it
    ;-)

  2. #2
    Misschien dat er ergens nog wat oude *.bpl bestanden rondslingeren van de trial versie. Als ik jou was zou ik de volledige versie van TMS de-installeren via add remove programs en dan vervolgens handmatig controleren of alles echt weg is, bpl's, dcu's , library paths e.d. daarna opnieuw installeren.

  3. #3
    Ik zou gewoon even support van TMS mailen. Die support is namelijk erg snel en over het algemeen ook goed.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •