Results 1 to 3 of 3

Thread: Snel!

  1. #1
    Stijn Sanders develyoy's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    GentBrugge, Belgi?½
    Posts
    1,046

    Snel!

    Snel! We moeten positief schrijven hier voor dat de trollen er aan komen!
    https://dev.to/viktoriabors/is-delph...developers-epc

  2. #2
    Senior Member Wok's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,085
    Alsjeblieft,....

    Bespeur ik hier een trendy verkoper, die een hip verkooppraatje houd.
    Goede wijn behoeft geen krans.
    Die bewijst zichzelf, helaas zijn bedrijven gevoelig voor hele moderne pakket.
    Dat ze zich genoodzaakt zien voor wat ander, soms terecht maar vaak heb ik daar mijn twijfels over.

    Peter
    10.4.2, Delphi2010, of Lazarus 2.2.0

  3. #3
    Kip-ei verhaal. Er zijn geen vacatures omdat er geen mensen zijn. Er zijn geen mensen omdat er geen vacatures zijn.

    Als heb ik ooit weleens het argument gehoord dat een bedrijf wel Delphi'ers wilde hebben, maar eigenlijk geen vacature open wilde zetten, want ze zochten ook C#'ers, en die zouden weleens afgeschrikt kunnen worden als er ook Delphi-vacatures waren. Maar goed. Die vent was ook wel een idioot van de bovenste plank.

    Dat gezegd hebbende ben ik blij dat ik meer kan dan alleen Delphi, want hoewel het zou kunnen dat er nog decennialang topbanen voor Delphi'ers te vinden zijn, zou het ook zomaar eens een stille dood kunnen sterven, en zit je straks als eenzame Delphi'er naast een eenzame COBOL'er in een kelder wat oude banksoftware te onderhouden.

    Je hoeft, ook als junior, Delphi niet te mijden, integendeel. Maar ik zou sowieso niet adviseren om je op één taal vast te pinnen, en zeker niet op alleen Delphi.
    1+1=b

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •