Results 1 to 11 of 11

Thread: Handige hulpsite voor me stageopdracht.......

  1. #1

    Handige hulpsite voor me stageopdracht.......

    Hello peeple

    Ik ben net nieuw hierzo...misschien dat ik hier wat hulp kan vinden als ik jullie nodig heb...ben namelijk met me stage bezig en moet een opdracht in delphi maken

    Mzzl en greetz

  2. #2
    Nu ben ik wel geinteresserd geworden wat je nu precies aan het doen bent.

    Zou je willen vertellen waar je meebezig bent?
    Programmeren is spelen met lego voor volwassenen. De steentjes raken niet op en je kan zelf nieuwe steentjes bedenken!

  3. #3
    nou vooruit dan maar

    Ik werk bij een bedrijf wat pacemakers maakt.....nu heeft de vorige stagiair van de Hogeschool Zuyd in heerlen gewerkt aan een programma om datagegevens die afkomstig zijn uit zo'n pacemaker en in een file zijn opgeslagen weer uit te lezen en vervolgens allerlei gegevens uit te halen door verschillende berekeningen uit te voeren.. veel dieper kan ik er nog niet op ingaan.. omdat ik net een weekie bezig ben daar
    en ook omdat ik absoluut nog nooit met delphi heb gewerkt heb ik niet echt een overzicht van wat de vorige stagiair heeft gefabriceerd

    Mijn opdracht is dus dit "project" verder uit te werken.. ik hoop dat je een beetje beeld krijgt wat ik aant uitspoken ben daar haha

    Zo niet hoor ik het wel ...maybe kan ik je hulp nog wel eens gebruiken want ik ben niet echt een pro...hahhaa

    MZZLS!!
    Last edited by Da_Hardest; 13-Nov-02 at 12:17.

  4. #4
    Hier moet niks hoor

    Maar dat klinkt best als een leuke opdracht. Zit jij ook op Hogeschool Zuyd???

    Heb je trouwens al een idee hoe je dit gaat aanpakken?
    Programmeren is spelen met lego voor volwassenen. De steentjes raken niet op en je kan zelf nieuwe steentjes bedenken!

  5. #5
    haha..neuh ben je gek

    Ik zit nog wat delphi tutorials door te nemen

    Misschien handige links??
    met wat oefenmateriaal en uitwerkingen???

    enne ja ik zit op hogeschool zuyd

    THX alvast
    Last edited by Da_Hardest; 13-Nov-02 at 12:17.

  6. #6

  7. #7

  8. #8
    Je kan ook nog het forum een beetje 'doorbladeren' zitten best wel interessante topics tussen.

    Misschien wil je baas wel een boek aanschaffen??? Investeren in de toekomst zeg maar
    Programmeren is spelen met lego voor volwassenen. De steentjes raken niet op en je kan zelf nieuwe steentjes bedenken!

  9. #9
    Originally posted by Delphino
    Je kan ook nog het forum een beetje 'doorbladeren' zitten best wel interessante topics tussen.

    Misschien wil je baas wel een boek aanschaffen??? Investeren in de toekomst zeg maar
    boek heb ik al hier ligge.....heb al beetje in gekeken...was vrij ingewikkeld vond ik als je nog nooit delphi hebt gezien

    Programming & Solving Delphi by Mitchell C.Kerman

    Maargoed ik ga daar strax maar weer eens mee verder aanklooien..
    Last edited by Da_Hardest; 13-Nov-02 at 12:16.

  10. #10
    Senior Member walterheck's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Belo Horizonte, Brasil
    Posts
    4,212
    Welke opleiding heb je gedaan /doe je op de HS Zuyd dan? Ik heb kort HBO-I gedaan daar en daar kregen we delphi al op school. Doe je geen informatica, of hebben ze delphi afgeschaft?
    Nee, de Romeinen spraken geen ISO-8859-1 LATIN

  11. #11
    Dat is het nu juist...ik doe geen informatica maar elektrotechniek...en daar is geen delphi in het pakket

    Daarom zit ik nu hier te kloemelen...haha

    maargoed...we blijven positief denken

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 11
    Last Post: 28-Jan-03, 22:00

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •