Results 1 to 9 of 9

Thread: Ophalen Geblokkeerd?

  1. #1

    Ophalen Geblokkeerd?

    Kan iemand mij uitleggen waarom Dex?? telkens zegt: Ophalen Geblokkeerd X Seconden Resterend...?


    Mvg, Frederick

  2. #2
    5th member of nldelphi
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,127
    Dit is om te voorkomen dat de client elke xx seconden controleerd op de server of er
    nog nieuwe berichten zijn.

    Dus feitelijk om de 'server' te ontzien. het is opzich ook onzin om elke seconde op
    nieuwe berichten te controleren.

    Richard
    RLD

  3. #3

    maar

    Maar hij doet het nooit, ook niet als ik het gewoon maar 1 x probeer, gewoon helemaal niets :S Moet je nog iets instellen ofzo? Ik ken het programma absoluut niet, en ik heb het nog maar sinds vandaag.


    Mvg, Frederick

  4. #4
    5th member of nldelphi
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,127
    Stalbiz,

    Hellaas kan ik zelf je hier niet verder mee helpen... de reden... ik gebruik DeX2.00x
    in plaats van DeX?? hiervoor zijn wellicht andere 'experts' die je verder kunnen helpen
    En anders is de kans groot dat de 'creator' van DeX?? morgen zelf weer online is en
    die kan / zal je ongetwijveld verder helpen.

    Mvg, Richard
    RLD

  5. #5
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Even tussendoor: voor DeX?? is een eigen forum, dus daar kan je voortaan vragen/opmerkingen plaatsen


    Maar om even terug te komen op je originele vraag: Richard had helemaal gelijk. Er zit een 30 seconden 'blokkeer-tijd' ingebouwd om te voorkomen dat je makkelijk onbeperkt berichten kan gaan ophalen en dus de server flink kan belasten.

    Dan je 2e bericht: wat doet ie nooit? Weergeven van nieuwe berichten? Zijn er dan wel nieuwe berichten? . Je hoeft in principe niks in te stellen, alhoewel je natuurlijk wel wat aanpassingen kan maken bij de Opties (waarvan de eerste eigenlijk je username toevoegen aan het naamfilter is zodat je niet bericht krijgt van je eigen replies )...
    Qui custodiet ipsos custodes

  6. #6

    hmz

    Ik zal voortaan naar het Dex?? stuk gaan, (zoals nu dus al) en zal hier eerst ff kijken of mijn probleem beschreven wordt, maar het lijkt eerder alsof het programma niet kan connecten ofzo.....best wel duf, ik ga maar eens kijken of het op onze server werkt, ik zit namelijk achter een hub, en misschien werkt het daarom niet.....


    Mvg, Frederick

  7. #7
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Indien je normaal gesproken een proxy server op moet geven: ook daar heeft DeX?? ondersteuning voor...

    ..maar dan zou je een foutmelding in de statusbalk moeten krijgen waar je op kan klikken...
    Qui custodiet ipsos custodes

  8. #8

    odd

    nou, dit is zeer strange, hij werkt nu wel, en zegt ook dat er 16 nieuwe berichten zijn, maar ik zie niet alles volgens mij, want hij laat geen namen zien e.d. ik zie echt alleen maar zo'n plusje en een kubus (ofzoiets) en een plat iets (voor de helft) er zit dus een soort lijn, en vanaf die lijn houdt alles op.
    Heel raar.



    Mvg, Frederick

  9. #9
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Qui custodiet ipsos custodes

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 21
    Last Post: 07-Jun-11, 16:33
  2. Rave - data ophalen, wijgigen en tonen
    By alaindacier in forum Algemeen
    Replies: 16
    Last Post: 11-Jun-04, 10:37
  3. Tijd ophalen van een timeserver
    By Henk6a in forum Algemeen
    Replies: 6
    Last Post: 08-Dec-03, 13:17
  4. snel gegevens ophalen uit een lijst
    By hertz in forum Algemeen
    Replies: 6
    Last Post: 17-Apr-03, 14:24
  5. Ophalen geblokkeerd...
    By pelleke in forum DeX??
    Replies: 2
    Last Post: 14-Jun-02, 19:31

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •