Results 1 to 7 of 7

Thread: Verkoop/Inkoop

  1. #1

    Verkoop/Inkoop

    Graag zou ik een sectie zien waarin je Delphi gerelateerde boeken en software kan (ver)kopen. Of dit ook moet bedoeld moet zijn voor algemene ICT boeken en hardware weet ik niet, maar het overige lijkt me zeer nuttig. Ik heb bijvoorbeeld Mastering Delphi 5 te koop, van Marco Cant??. Het staat nu op eBay te koop voor 50 NLG, maar dit lijkt me eigenlijk een geschiktere plek.
    Mark van der Hijden (Eindhoven)

  2. #2
    Vind ik een strak plan.
    Tijd voor een polletje ?

  3. #3
    Heb je het dan over tweedehands boeken en software? Is daar veel behoefte aan denk je? En hoe is te controleren of het allemaal legaal is?
    Marcel

  4. #4
    5th member of nldelphi
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,127

    Cool

    Als ik gelijk even mijn personlijke mening hier mag losvuren
    Zelf zou ik absoluut geen interesse hebben 2de hands boeken en software, zoiezo
    wat marcel zegt hoe is het te controleren, en wat boeken betreft ik zelf hou altijd
    van 'mooie' nieuwe en verse dingen, dus wat dat aan gaat koop ik mijn eventuele
    boeken zelf wel in de winkel.
    En bovendien 2e hands hardware ??? mij niet gezien, weet ik veel wat voor een
    'ellende' ik KAN kopen. zal niet zeggen dat het zo is maar het kan.

    En dan heb je ook nog de kans dat het hier straks een 2e ebay gaat worden.

    Dus wat mij betreft No thanks

    Richard
    RLD

  5. #5
    <<<Heb je het dan over tweedehands boeken en software? Is daar veel behoefte aan denk je? En hoe is te controleren of het allemaal legaal is?>>>

    (1) Ja. Ik koop ieder jaar een aantal boeken en ieder jaar verkoop ik er weer. Over Delphi, over C/S design, assembler, OO, etc..

    (2) Wel bij mij en bij anderen. De vraag is alleen of er genoeg vraag naar is en of het past binnen het kader van het forum. Poll?

    (3) Niet. Misschien is dat een onoverkomelijk bezwaar.
    Mark van der Hijden (Eindhoven)

  6. #6
    <<<wat boeken betreft ik zelf hou altijd van 'mooie' nieuwe en verse dingen, dus wat dat aan gaat koop ik mijn eventuele boeken zelf wel in de winkel. >>>

    Niet alles is nog in de winkel te vinden en niet iedereen heeft hier de financiële ruimte voor.
    Mark van der Hijden (Eindhoven)

  7. #7
    Misschien is dat een onoverkomelijk bezwaar.
    Los van de andere vragen vind ik dat het grootste bezwaar. Ik verdien zelf mijn brood met software, illegale software zie ik dus als diefstal van m'n collega's. Ik zal dat dus ook op geen enkele manier aanmoedigen op NLDelphi en bij tweedehands software is het al erg moeilijk aan te tonen of het om legale software gaat.
    Marcel

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •