Results 1 to 2 of 2

Thread: Opmerkingen...

  1. #1
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269

    Opmerkingen...

    Ik zal maar de eerste zijn, het is tenslotte altijd leuk om te horen wat mensen er van vinden . Een simpele maar effectief programma, bekende SetKeyState functie ook (), maar toch even wat op/aanmerkingen:


    1. Het zou misschien wel leuk zijn als er ook een manier was om de applicatie af te sluiten, en dan bedoel ik niet via TaakBeheer .
    2. Ik heb hier een mailbox die ik normaal gesproken niet leeghaal (optie in Outlook) zodat ik 'm thuis nogmaals kan binnenhalen, maar jouw applicatie zal dan blijven knipperen. Als je een optie hebt om dat knipperen uit te zetten ("Markeer alles als gelezen" of iets dergelijks) en je houdt bij welke emails er zijn (haal een UIDL lijst op van de server, TIdPOP3.UIDL()) dan weet je wanneer er mails bijkomen/weggaan zonder afhankelijk te zijn van het aantal of de List() (want da's ook niet echt betrouwbaar) .
    3. Een idee voor de toekomst zou misschien zijn om meerdere accounts toe te kunnen voegen.
    4. Qua source: TForm1, IdPOP31, Timer1 en Timer2... uhm, tja .




    Uiteraard is dit niet bedoeld om af te kraken, maar juist om te stimuleren, en ik hoop dat het ook zo overkomt .
    Qui custodiet ipsos custodes

  2. #2
    Frank
    Guest
    Bedankt voor je reactie.

    Ik heb dit programmatje even snel in elkaar gedraaid, omdat ik het snel nodig had. Afsluiten van het programma lijkt me niet echt nuttig, maar ik zal als ik tijd heb wel zoiets inbouwen. De standaard naamgeving heb ik zo gelaten, omdat ik eigenlijk een beetje haast had, zal dit snel veranderen.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. nldelphi engine opmerkingen
    By marcov in forum De website
    Replies: 6
    Last Post: 06-Aug-04, 14:31

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •